|
Solgt. Kan lukkes. |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2014 kl. 12:55 |
|
Solgt. Kan lukkes.
Redigeret af falle - 11-September-2014 kl. 19:24 |
||
![]() |
||
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Velkommen
Hvor? Og der er et forum for salg af film....
|
||
![]() |
||
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
|
Sorry, de befinder sig i Horsens. Har uploadet billede af dem alle. Kan en mod evt. flytte tråden? |
||
![]() |
||
|
4 titler solgt og fjernet, 3 titler reserveret.
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Hej. Nu ved jeg godt, Madagascar er reserveret, men er der både engelsk og dansk tale, eller kun dansk tale? Hvad med Aladdin og Løvernes Konge?
|
||
![]() |
||
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
|
Willow (Reg. B DK) DK tekst
Ghostbusters x2 (Reg. B DK) DK tekst Gremlins (Reg. B DK) DK tekst Independence Day (Reg. B DK) DK tekst King Kong (2005) (Reg. B DK) DK tekst Dem må jeg hellere ha. Hvis de er 100% i orden og kommer fra ikkeryger hjem =)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Kunne selv godt bruge 3'eren! Og ja, der er engelsk tale i TrueHD og dansk tale i DD. Og både engelske og danske undertekster Det samme gælder for Løvernes Konge og Aladdin Redigeret af Kampus - 06-Juli-2014 kl. 17:47 |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Super. Tak!
|
||
![]() |
||
mogwai08 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
|
Hejsa, jeg sætter mig på 21 jump street og Boyz'n' the Hood :0)
|
||
![]() |
||
|
Der er både engelsk tale og dansk tale på dem alle. Det ser ud til at Madagascar og Aladdin ryger, kan du bruge Løvernes Konge? Du kan få den for en 50'er + porto; altså får du tilbudsprisen :) Redigeret af falle - 06-Juli-2014 kl. 22:07 |
||
![]() |
||
|
De er 100% i orden og kommer fra ikke ryger hjem :) Som du kan se så har jeg skrevet "x2" udenfor Ghostbusters - skal du bruge begge to, eller bare den ene? :) Og du får alle film til tilbudspris, dvs. 25 for Willow og 20 pr stk for resten :) Stik mig en privat besked. Redigeret af falle - 06-Juli-2014 kl. 21:58 |
||
![]() |
||
|
Hejsa, dem får du så :) Stik mig en privat besked med adresse så finder jeg total pris imens :) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |