recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt. Kan lukkes.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt. Kan lukkes.

Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt. Kan lukkes.
    Sendt: 06-Juli-2014 kl. 12:55
  Solgt. Kan lukkes.

Redigeret af falle - 11-September-2014 kl. 19:24
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 1882
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 13:08
Velkommen

Hvor?
Og der er et forum for salg af film....
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 13:17

Sorry, de befinder sig i Horsens. Har uploadet billede af dem alle.

Kan en mod evt. flytte tråden?

Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 14:04
4 titler solgt og fjernet, 3 titler reserveret.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 15:50
Hej. Nu ved jeg godt, Madagascar er reserveret, men er der både engelsk og dansk tale, eller kun dansk tale? Hvad med Aladdin og Løvernes Konge?
Til top
Mentalisac Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2012
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mentalisac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 16:02
Willow (Reg. B DK) DK tekst
Ghostbusters x2 (Reg. B DK) DK tekst
Gremlins (Reg. B DK) DK tekst
Independence Day (Reg. B DK) DK tekst
King Kong (2005) (Reg. B DK) DK tekst

Dem må jeg hellere ha.
Hvis de er 100% i orden og kommer fra ikkeryger hjem =)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Hej. Nu ved jeg godt, Madagascar er reserveret, men er der både engelsk og dansk tale, eller kun dansk tale? Hvad med Aladdin og Løvernes Konge?

Kunne selv godt bruge 3'eren! Og ja, der er engelsk tale i TrueHD og dansk tale i DD. Og både engelske og danske undertekster

Det samme gælder for Løvernes Konge og Aladdin

Redigeret af Kampus - 06-Juli-2014 kl. 17:47
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Kunne selv godt bruge 3'eren! Og ja, der er engelsk tale i TrueHD og dansk tale i DD. Og både engelske og danske undertekster

Det samme gælder for Løvernes Konge og Aladdin

Super. Tak!
Til top
mogwai08 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Oktober-2008
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 21:52
Hejsa, jeg sætter mig på 21 jump street og Boyz'n' the Hood :0)
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 21:56

Der er både engelsk tale og dansk tale på dem alle. Det ser ud til at Madagascar og Aladdin ryger, kan du bruge Løvernes Konge? Du kan få den for en 50'er + porto; altså får du tilbudsprisen :)

Redigeret af falle - 06-Juli-2014 kl. 22:07
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Mentalisac Mentalisac skrev:

Willow (Reg. B DK) DK tekst
Ghostbusters x2 (Reg. B DK) DK tekst
Gremlins (Reg. B DK) DK tekst
Independence Day (Reg. B DK) DK tekst
King Kong (2005) (Reg. B DK) DK tekst

Dem må jeg hellere ha.
Hvis de er 100% i orden og kommer fra ikkeryger hjem =)

De er 100% i orden og kommer fra ikke ryger hjem :) Som du kan se så har jeg skrevet "x2" udenfor Ghostbusters - skal du bruge begge to, eller bare den ene? :) Og du får alle film til tilbudspris, dvs. 25 for Willow og 20 pr stk for resten :)

Stik mig en privat besked.

Redigeret af falle - 06-Juli-2014 kl. 21:58
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2014 kl. 21:59

Oprindeligt skrevet af mogwai08 mogwai08 skrev:

Hejsa, jeg sætter mig på 21 jump street og Boyz'n' the Hood :0)

Hejsa, dem får du så :) Stik mig en privat besked med adresse så finder jeg total pris imens :)

Til top

Besvar Besvar Side  123 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu