recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt - kan slettes.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt - kan slettes.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thespecial1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thespecial1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt - kan slettes.
    Sendt: 21-December-2015 kl. 19:52
Jeg sælger min Lenovo T440, da jeg simpelthen ikke får den brugt. Er i kanon stand uden ridser eller lign.

Jeg har selv opgraderet maskinen. Har isat FHD IPS display med touch, pris ca. 1500,-. Derudover har jeg sat touchpad'en fra T450'ern i, så du får fysiske knapper og en meget bedre følelse når du klikker, pris ca. 500,-.

Billeder
http://imgur.com/a/Blhxc

Garanti indtil 2017.

Specs: i5 4300u, 2,5ghz
8gb ram
256 GB ssd
1920*1080 FHD IPS touchscreen
Lys i tastatur
Win 8 eller Win 10. Har haft begge, så key ligger på maskinen.

Spørg hvis der er noget. Med hensyn til pris forventer jeg ca. 5500-6000,-.

Ellers byd, så tager vi den derfra.

Redigeret af Thespecial1 - 26-December-2015 kl. 10:41
Til top
britney Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-September-2010
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér britney Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2015 kl. 22:58
Kan man se, du har opgraderet skærmen og touchpad? Er der mærker efter installation? Har den fået en ny bezel-sticker? 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thespecial1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 07:31
Ingen mærker overhovedet efter skifte af touchpad. Med hensyn til skærmen, så er der ingen bezel rundt om skærmen ligesom med T440 versionen uden touch. Men heller ingen mærker herefter. 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thespecial1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 07:32
Jeg har desuden stadig den gamle touchpad, hvis man foretrækker den. Så den ryger selvfølgelig med.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu