|
SOLGT - Kan Slettes |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
nAlen
Guld medlem Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-November-2017 kl. 21:50 |
|
Jeg har en XTZ W12.16 sub i sort klarlak, jeg pønser lidt på om skal erstattes med noget andet spændende..
Jeg er dog lidt lost på hvad en sådan bør prissættes til. Alderen er vel ca 4 år, ingen ridser, skrammer eller andet og fremstår naturligvis fejlfri. TILFØJET: Ændret til salgstråd, HBO 1800 plus eventuel Porto. Befinder sig i Hjørring nordjylland og kan naturligvis ses, høres og afhentes her ;)
Redigeret af nAlen - 30-November-2017 kl. 22:10 |
||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en magen til. Købt for nogle år siden. Jeg mener at den havde ca. samme alder som din på det tidspunkt. Jeg gav 1500 kr. Om jeg fik den meget billligt, eller om priserne har ændret sig i mellemtiden ved jeg ikke, men nu har du da fået mit input
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Står der ICE bag på den, vil jeg mene den er 2k værd. Har selv sådan en, og har aldrig savnet den rigtige dybe bas til film. Skal lige siges jeg aldrig har hørt den uden ICE
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ahh kan ikke lige huske om det er modellen med ICE forstærker, men det kan der naturligvis følges op på engang i aften.
Umiddelbart synes jeg måske nok 1500 er i den billige ende - Jeg sammenlignede lidt med DBA priserne på de par stykker der var, og kan måske også godt se at 2500 er at skyde over mål. Jeg justerer prisen lidt og åbner for bud, så må vi jo se om nogen kan bruge den. Til info kan den ses, høres og afhentes i Hjørring/Nordjylland. Alternativt kan den sikkert fragtes i det meste af det jyske, alt efter hvad jeg lige har af gøremål dernede de kommende uger. Lad budende rulle de herrer, så ser vi hvor vi ender :)
|
||
Gump
Super bruger Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener at kunne huske at ICE udgaven er w12.18?
Jeg er i hvert fald rigtig glad for min, så kan klart anbefale den. Og den fylder ikke alverden, selv om den vejer omkring de 30 kg
|
||
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en fin sub - du burde kunne få 2000kr for den
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der kan godt være noget om at ICE versionen er W12.18 ja.
Ja den er såmænd ganske fin, og er egentligt også ganske godt tilfreds med den - Jeg overvejer egentligt også kun salget af den, fordi jeg gerne vil prøvet et par W12.16S :)
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en W12 -16 med ICE. Den er nok lidt ældre end 4 år. Men rigtigt at den ikke kunne fåes for 4 år siðen med ICE |
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan godt være jeg bare skal ta og vende den om og kigge efter ;)
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen der skal forære sig selv ny sub i novembergave ? :)
|
||
nAlen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Eller blot starte ud med nogle bud ? :)
|
||
H.Thoft
Bruger Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg ikke var flad denne månede, kunne den sku godt have interesse :P
|
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |