|
Solgt - Komplet B&W 5.1 pakke |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej sgu'da:). Det er da stadig en ht pakke til 8600 fra ny..;)..
Takker nej til sub tilbuddet. Skal være ret tæt på de 1500, ellers tror jeg godt den ka blive ekstra sub herhjemme;) |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Hov - bor iøvrigt i høng tæt på Slagelse:)
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvor tæt på 1500kr vil du ;0)
|
|
![]() |
|
1489kr;)
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Hvis vi runder ned til 1400kr vil jeg gerne slå til. :0)
|
|
![]() |
|
Så smid da den sidste hund, så får fruen også Wunderbaum i bilen😜
|
|
![]() |
|
Der skal jo også være til benzin.
1400kr. |
|
![]() |
|
Hm selvom jeg som sælger jo ikke syntes en benzin udgift ligger hos mig, så accepterer jeg dit bud, såfremt du stadig er interesseret;)..
|
|
![]() |
|
Tror jeg trækker følehornene til mig.
Jeg er kommet i tvivl om det er en spildt opgradering til mine B&W 604'ere. |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Du kunne vel ikke have interesse i at sælge M1'erne løst?
|
|
![]() |
|
Sku vi prøve med en komplet pakke pris på 5000kr? Afhentet
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Det tager jeg som et nej til mit spørgsmål :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |