|
SOLGT ---- : Led projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juli-2013 kl. 15:17 |
Jeg har en projektor, som jeg gerne vil af med. Der er tale om en projektor af kinesisk oprindelse, og er købt over eBay, og er omkring et år gammel Den har været brugt under 100 timer sammenlagt. Prisen taget i betragtning er det en ganske udmærket projekter, og har anvendt den til film/tv og xbox360. Der er indbyggede højtalere, som er ok til f.eks spil/film. Lidt specifikationer : Projektion Type: Full Color LED Pære Levetid: 20.000 Timer Maksimal Opløsning: 1080p Full HD (1920 x 1080) Standard Opløsning: 800 x 600 Kontrastforhold: 1000:1 Lysstyrke: 2000 Lumen Tilslutninger: 1xHDMI, Composit video/audio, Komponent (YPbPr) VGA, S-video, Composit audio out Fokus: Manuel Projektionsdistance: 1,5-6,5 meter (50" - 150") Max. Anbefalet billedstørrelse: 120” Kompatibel billedformat: 4:3, 16:9 Billedkorrektion: Manuelt, Vertikal +/- 15 grader, Horisontal 0 grader Har emballage så den kan sendes. Billeder kan ses her : http://www.dba.dk/projektor-kinesisk-model/id-1002078681/ Giv evt. et bud (skambud frabedes)
Redigeret af Anderton - 14-Juli-2013 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er den andet end "skambud" værd??? :)
|
|
![]() |
|
Anderton ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2006 Status: Offline Point: 340 |
Supergris : Hvis du nu læser din besked igen, synes du så ikke selv , at den ligger i den dummere ende ? :-)
Som jeg skriver er det en fin projektor til prisen. Du kan ikke forvente, at få en projektor til 7000 når du kun betaler 1000-1500 for den. Har du ellers nogle reelle spørgsmål, så skyd :-) /Anderton
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Det var faktisk et reelt spørgsmål, da jeg aldrig har set en sådan "legetøjs-projektor" i aktion, og det ville jo være rart at vide om den reelt er noget værd. Jeg kan i øvrigt oplyse, at den ikke kan vise Full HD, men blot modtage signalet...
|
|
![]() |
|
Jeg må så have misforstået din kommentar :-) Vil man ikke bruge flere tusinde, så er det her en fin løsning. Det er selvfølgelig altid en smagssag, men til 1000 går man ikke helt galt i byen :-) /Anderton |
|
![]() |
|
Timeguardian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Giver mere mening at folk går ind på ebay.de og køber en ny, i forhold til den pris du vil have.
For 1000 kr, er den ny og tilsendt til ens adresse. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvordan er støjniveauet?
|
|
![]() |
|
Aerik : Du kan høre den når der ikke er startet en film eller et spil, men synes ikke man bemærker det når filmen/spillet kører.
/Anderton
|
|
![]() |
|
Solgt
/Anderton
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |