recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT ----  : Led projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT ---- : Led projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anderton Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juni-2006
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT ---- : Led projektor
    Sendt: 13-Juli-2013 kl. 15:17
Jeg har en projektor, som jeg gerne vil af med. Der er tale om en projektor af kinesisk oprindelse, og er købt over eBay, og er omkring et år gammel

Den har været brugt under 100 timer sammenlagt.

Prisen taget i betragtning er det en ganske udmærket projekter, og har anvendt den til film/tv og xbox360.

Der er indbyggede højtalere, som er ok til f.eks spil/film.

Lidt specifikationer :
Projektion Type: Full Color LED 
Pære Levetid: 20.000 Timer 
Maksimal Opløsning: 1080p Full HD (1920 x 1080) 
Standard Opløsning: 800 x 600 
Kontrastforhold: 1000:1 
Lysstyrke: 2000 Lumen 
Tilslutninger: 1xHDMI, Composit video/audio, Komponent (YPbPr) VGA, S-video, Composit audio out 
Fokus: Manuel 
Projektionsdistance: 1,5-6,5 meter (50" - 150") 
Max. Anbefalet billedstørrelse: 120” 
Kompatibel billedformat: 4:3, 16:9 
Billedkorrektion: Manuelt, Vertikal +/- 15 grader, Horisontal 0 grader

Har emballage så den kan sendes.

Billeder kan ses her : http://www.dba.dk/projektor-kinesisk-model/id-1002078681/

Giv evt. et bud (skambud frabedes)

Redigeret af Anderton - 14-Juli-2013 kl. 15:38
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 17:33
Er den andet end "skambud" værd???   :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 17:44
Supergris : Hvis du nu læser din besked igen, synes du så ikke selv , at den ligger i den dummere ende ? :-)

Som jeg skriver er det en fin projektor til prisen. Du kan ikke forvente, at få en projektor til 7000 når du kun betaler 1000-1500 for den.

Har du ellers nogle reelle spørgsmål, så skyd :-)

/Anderton
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 17:55
Det var faktisk et reelt spørgsmål, da jeg aldrig har set en sådan "legetøjs-projektor" i aktion, og det ville jo være rart at vide om den reelt er noget værd. Jeg kan i øvrigt oplyse, at den ikke kan vise Full HD, men blot modtage signalet...
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 18:06
Jeg må så have misforstået din kommentar :-)

Jeg har to af disse kinesiske modeller, og sælger nu den ene for at opgradere. Mht. om den er prisen værd, så synes jeg det. Vi har brugt den til film/xbox/wii og der har den været fin. Jeg er da sikker på, at hvis man har prøvet noget dyrere/bedre, så vil man selvfølgelig godt kunne se, at der er en prisforskel. 

Vil man ikke bruge flere tusinde, så er det her en fin løsning. Det er selvfølgelig altid en smagssag, men til 1000 går man ikke helt galt i byen :-)

/Anderton

Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 21:51
Giver mere mening at folk går ind på ebay.de og køber en ny, i forhold til den pris du vil have.

For 1000 kr, er den ny og tilsendt til ens adresse.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 21:52
Hvordan er støjniveauet?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 22:23
Aerik : Du kan høre den når der ikke er startet en film eller et spil, men synes ikke man bemærker det når filmen/spillet kører.

/Anderton
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anderton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2013 kl. 15:39
Solgt

/Anderton
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu