|
Solgt Lenovo ThinkPad T430 i5, 8gb, 128 gb ssd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2016 kl. 20:16 |
Lenovo T430, Intel Core i5-3320m 3.3 GHz, 8 GB ram, 128GB SSD,
14" Skærm, Intel Grafik, 9-Cell batteri (10 timer ved moderat brug), DVD-RW, Webcam, Gigabit Ethernet, WiFi, USB3, Fingeraftrykslæser, forberedt til simkort mobildata, god stand med en mindre ridse ved venstre hjørne . Lenovos Proffesionelle serie med Titanium composite kabinet. Friskinstalleret Windows 10 Pro dansk. Virkelig god og stærk laptop til en rigtig god pris. Købt af spawn herinde fra, men har besluttet mig for at prøve en surface Pro som Arbejds pc der hjemme. Pris 1800. Befinder sig på Østerbro. Redigeret af Jonas_R - 22-Juli-2016 kl. 01:03 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du en alder på den? Jeg kunne godt være interesseret i at se den. Skal til kbh på torsdag.
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Den vil jeg gerne købe, kan afhente tirsdag eller onsdag aften
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Hej MulleB,
Jan har spurgt på den først og hvis han ikke køber den på torsdag så kan du hente den i weekenden? |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
det er fair nok, du giver bare besked :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |