|
SOLGT: Lindy 4 way optical audio switch /m IR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2014 kl. 08:55 |
Lækker lille optical switch. Fungerer perfekt, 2 år gammel ikke brugt ret meget. Der medfølger en lille fjernbetjening, men kan snildt bruges sammen med universal fjernbetjening (brugte den selv med en harmony 900) kvittering haves.
Befinder sig i 4000 Roskilde 200 Kr. køber betaler porto ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af brixis - 06-September-2014 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
brixis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2009 Status: Offline Point: 78 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ny pris.
|
|
![]() |
|
Grakes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2014 Status: Offline Point: 2 |
Hvis at den stadig er til salg, så byder jeg gerne 150 kr afhentet :)
|
|
![]() |
|
Hej Grakes.
Tak for tilbudet, ja den er stadig til salg. Jeg synes 200 Kr er en fair pris. ny prisen er 550Kr. og den har max kørt 50 Timer. Hva siger du skal vi ikke handle den til 200? :) Vh Martin
|
|
![]() |
|
Grakes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2014 Status: Offline Point: 2 |
Det er fint. Det skal ikke være 50 kr. der skiller os ad. Kan jeg afhente lørdag omkring klokken 11.30-11.45? :)
|
|
![]() |
|
Det er en aftale. :) Jeg sender dig en PM med info.
Vh Martin. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |