|
Solgt: Logitech Harmony Ultimate |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2020 kl. 12:40 |
Solgt!
Redigeret af guldhammer - 25-Maj-2020 kl. 21:39 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen som kan bruge sådan en Logitech Remote + Hub??
Er prisen for høj??
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Nils Tranholm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2016 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 29 |
Hvor gammel? Stand? Kvittering?
|
|
![]() |
|
Jeg har købt den brugt, men ved en fejl, da jeg troede at den anden handel ikke gik igennem. Jeg ved ikke hvor gammel den er. Standen er perfekt.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Nils Tranholm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2016 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 29 |
Hvad siger du til 200,- inkl fragt?
Redigeret af Nils Tranholm - 24-Maj-2020 kl. 07:18 |
|
![]() |
|
Vil du gå med til 250 inkl fragt?
Man skal jo prøve.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Godt nok meget billigt
|
|
![]() |
|
Altså jeg gav 400 for mine 2, pr stk, men er 250 kr prisen så må jeg lide tabet. ![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Ingen højere bud end 200 inkl fragt.
Jeg syntes det er for billigt.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Hej Guldhammer
Jeg er lidt i tvivl om funktionaliteten. Jeg bruger en touch og det fungerer fint. Vil jeg få mulighed for at styre det med en app, hvis jeg køber din? Eller er det bare wifi styring og RF den tilføjer? Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Ja, alle Logitech Hub + Remotes man styre med en app.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Jamic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Det vil jeg gerne prøve.
250 inkl. porto. Jeg har en gammel 900 liggende med en blaster og 2 extendere. Vil de 2 extendere virke i hub'en? Mvh. Jacob
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |