|
Solgt må sletes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2020 kl. 16:11 |
Solgt Redigeret af sani - 04-Februar-2021 kl. 17:47 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
up
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
hej
Blot info, tvivler meget på at du får 11.500kr for den, da alle som er blevet solgt er gået for under 9000kr
|
|
![]() |
|
OK mr. Vilstrup så er prisen rattet til under de 9000 kr og er hermed 8999 kr
![]() |
|
|
|
![]() |
|
KristianL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
Jeg er lige i tænkeboksen angående denne her.
Hvis man kun har alm, RCA preouts på forstærkeren så kan man vel benytte de ledninger med RCA i den ene ende og så det format din har?
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Jeg vil gerne lægge et bud på 8.000 inkl. fragt
Edit: ikke for at skambyde :) har erhvervet mit storebroderen til cirka den pris du beder om, og det er immervæk et par år siden, så jeg føler prisen jeg byder passer bedre Redigeret af MaXer - 30-Januar-2021 kl. 16:53 |
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
Lexicon gx7 har kun RCA tilslutning, så hvis du “kun” har RCA på din forstærker i pre out, så kan du godt tilslutte effektforstærkeren
|
|
![]() |
|
KristianL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2008 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 75 |
Ah, det er RCA stik.
Jeg synes lige de lignede noget andet.
|
|
![]() |
|
Du skal enten finde en Lexicon cx7, lx7, rx7 eller zx7, hvis det er Xlr tilslutning du leder efter.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |