|
Solgt må slettes: Logitech Harmony 900 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-April-2013 kl. 15:59 |
Jeg sælger en sådan, jeg har kun brugt Fjernbetjæningen og oplader resten af tilbehøret er nyt / Ubrugt fjernbetjening har slitage på gummi belægning på bagsiden ellers uden ridser og virker upåklageligt. Pris 600.kr fortsat garanti har kvitering fra den 12.05.12 fra HIFI Klubben se billeder Redigeret af jugglerq - 19-April-2013 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den tager jeg til de 600 kr. Jeg antager at RF grej medfølger.
Sender PM med mobilnr. |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
RF medfølger det er ubrugt,
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Tak for handlen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |