recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt må slettes: Logitech Harmony 900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt må slettes: Logitech Harmony 900

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt må slettes: Logitech Harmony 900
    Sendt: 19-April-2013 kl. 15:59

Jeg sælger en sådan, jeg har kun brugt Fjernbetjæningen og oplader resten af tilbehøret er nyt / Ubrugt
fjernbetjening har slitage på gummi belægning på bagsiden ellers uden ridser og virker upåklageligt.

Pris 600.kr fortsat garanti har kvitering fra den 12.05.12 fra HIFI Klubben se billeder

Redigeret af jugglerq - 19-April-2013 kl. 17:47
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 17:17
Den tager jeg til de 600 kr. Jeg antager at RF grej medfølger.
Sender PM med mobilnr.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 17:22
RF medfølger det er ubrugt,
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 07:21
Tak for handlen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu