|
Solgt! Må slettes V: 13'' MacBook Pro Medio 2012 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anras32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2015 kl. 17:18 |
Jeg har en macbook pro som jeg godt kunne tænke mig at skifte ud med en pro Retina, og vil derfor høre hvad den kunne være værd.
Da det er medio 2012 model er det med Intel Core i5 2.4 Ghz og Intel HD4000 grafik. Der er 4GB RAM, og den oprindelige 500GB HDD er udskiftet med en 500GB SSD fra Samsung, i samme omgang skiftede jeg også harddisk kablet. Den kører fuldstændig som den skal, også med Yosemite. Der er ca. 6-7 timers batteritid endnu afhængig af brug naturligvis. I følge systemrapporten har det taget 118 cykler og er "Normal" stand. Der er en sprit ny lader med også. Der er meget få ubetydelige brugsridser i bunden men ellers i rigtig pæn stand, og hvad jeg har oplevet, ingen fejl eller mangler. Den er ca. 3 år gammel. Hvad kunne den være værd? Solgt Redigeret af Anras32 - 20-August-2015 kl. 11:53 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder da gerne 2500.kr
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
3500 hvor?
|
|
![]() |
|
Anras32 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2013 Status: Offline Point: 12 |
Den befinder sig på Djursland, Grenaa. Men 3500 er lige i underkanten synes jeg. Ssd blev sat i af Apple autoriseret værksted, for 1 måned siden, så der er garanti på den.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |