|
Solgt, må slettes |
Besvar |
Forfatter | |
Asklepios
Guld medlem Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 01:10 |
Kære Alle,
Grundet opgradering, sælges mine iPhone hovedtelefoner fra Beyerdynamic. Men de viker også ganske glimrende med HTC, black berry m.fl. De har en super lydkvalitet, og er uden volumenkontrol for at opnå maximal lyd. Men de er med kontrol så de kan styre frem, tilbage og tage opkald mv. De er i mint. cond. Og der medfølger ekstra plus fra Comply med wax guard. De lyder faktisk så godt, at de vandt What Hifi product of the year prisen i 2011 i klassen 80-140 £ http://www.tapeconnection.dk/search.aspx?sval=beyerdynamic&product_number=1010295 Ny-pris: 749 Pris: 400 kr. De kan selvfølgelig sendes mod Porto. De er at finde og høre i Vanløse. De bedste hilsner Simon Redigeret af Asklepios - 31-August-2012 kl. 16:35 |
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
De spiller bare godt. Hvad har du opgraderet til?
|
|
Asklepios
Guld medlem Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Funktioner
Tak(0)
|
De spiller nemlig rigtig godt
Jeg har købt B&O's Earset, og så skal jeg have prøvet Focals Spirit One samt Philips Fidelio L1 - det er full size bøffer, men men kontrol for iPhone. Og har købt lidt vildt ind hvad hovedtelefoner angår, så må hellere sælge lidt ud
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1596 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder til at jeg alligevel skulle have taget en lytter af Earsettet inden.
|
|
Asklepios
Funktioner
Tak(0)
|
Tjaeh... Altså, jeg syntes Beyer'ne er bedre på nogle områder. B&Os lydkvalitet er bedre, men det er ikke meget. Tilgengæld er komforten ikke særlig god, jeg får ondt over ørerne, hvor bøjlen sidder + der er svært at få selve ear-piece'et til at sidde ordenligt... Men det går når man kun har dem på 2-3 timer om dagen.
Men ville gerne finde nogle in-ear hvor bærekomforten er bedre, jagten er gået ind...
|
|
Psymon
Super bruger Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du skal på jagt så tjek dette link http://www.head-fi.org/t/478568/multi-iem-review-247-iems-compared-ultimate-ears-superfi-5-pro-superfi-5-eb-added-07-23-12
Han har testet ALT for mange IEM's. Købte selv et par Vsonic GR06 efter at have tjekket guiden, og efter lidt tilvænning til over the ear IEM's så er de super behagelige at have på, og lyder rigtig godt. |
|
Asklepios
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, jeg har set tråden, den er ret vild... ;-)
Men jeg skal bruge et par til min iPhone, så der skal være mikrofon osv. Med. Og dem har han vidst ik testet så mange af...!? |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
Asklepios
Funktioner
Tak(0)
|
Solgt
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |