|
Solgt.. må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2013 kl. 05:50 |
Rocketfish wireless HDMIsælges da jeg har fået dedikeret rum og derfor nu selv bestemmer om der skal løbe kabler hen over loftet
![]() perfekt lille maskine til dem der ikke må ha kabler rundt i hele stuen, sender i Full HD ( 1080 p / 24 / 60 ) samt 3D signaler på en afstand op til 10 meter, kræver dog at sender og modtager kan se hinanden.. senderen har 4 HDMI indgange.. har aldrig oplevet problemer i form af udfald eller dårligt signal.. kører selv med senderen nede ved gulvet og 4.5 meter væk står modtageren på projektoren oppe under loftet.. der medfølger sender / modtager fjernbetjening strømkabler med engelsk stik + adaptore kan afhentes / ses på Amager, eller sendes med post DK nypris : 2500,- sælges for : 800,- ![]() ![]() Redigeret af strecker - 04-Marts-2013 kl. 08:40 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kunne godt ha interesse, ved du om transmitteren sender sine egne HDMI oplysninger så som hdmi 1.4 til det udstyr den er forbundet til eller sender den oplysninger om det udstyr som reciever delen er koblet til ?
Dette er vigtigt for mig for jeg har et 3D tv koblet koblet på min Onkyo 616 reciver på hdmi udgang 1, og vil gerne koble et ikke 3D tv på min hdmi udgang 2, på min reciver men kobler man et 3D tv og et ikke 3D tv til reciveren så kan reciveren ikke sende 3D ud pga den fåe info om at et ikke 3D tv er tilkoblet og hdmi standarten dikterer at hvis dette er tilfældet så "må" der ikke sendes et 3D signal ud fra reciveren. MEn hvis nu at min Onkyo ser Rochfish transmitteren som en selvstændig 3D enhed og når jeg har den koblet til min recivers hdmi udgang 2, ja så kan jeg pludselig ha godt få lov til at sende 3D til mit 3D tv. Det ville jo være smart ikke at skulle flå hdmi stikket ud af mit ikke 3D kombatible tv hvar gang jeg vil se tv på mit 3D tv, sådan som jeg pt gør og så ville konen også blive glad hvis jeg kunne pille lidt kabler ned i stuen, så det kunne meget vel være en super løsning for mig.... Så mit spørgsmål går på om den enhed der er tilsluttet rockfish transmitteren, altså kilden der leverer billedet som jeg vil sende vidre ( i mit tilfælde en reciver ) ser rockfish reciveren som en 3D kompatibel selvstændig enhed eller om den kan se hvad der er forbundet til rockfish reciveren altså det der modtager det sendte kilde materiale ( i mit tilfælde et ikke 3D tv ) i den anden ende ? Håber dette giver mening ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg kan sagtens forstå spørgsmålet men jeg kender desværre ikke svaret.
Du er velkommen til at få den hjem og teste om det virker. |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Bor i Jylland ( Odder ) så det bliver nok en kende bøvlet men jeg dækker da gerne GLS forsendelsen begge veje ved test, eller hvordan vi nu evt kunne gøre det ?
|
|
![]() |
|
jeg sender med post DK ( forsikret med track nr ) og hvis du ik kan bruge den så returnerer du den bare..
smid en pb med info, så tar vi den derfra..
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
...læste manualen forkert.... Redigeret af SosFarum - 28-Februar-2013 kl. 16:39 |
|
![]() |
|
sorry for det sene svar, , kunne lige se at der skal være "line of sight" mellem afsender og modtager, så det er nok ikke så interessandt for mig da jeg ikke har mulighed for dette, der er faktisk en væg væg og en reol mellem sender og modtager, hvis den skulle bruges i mit setup...
Beklager at jeg ikke tjekkede det før jeg brugte så meget tid på at spørge... men så dutter den ikke i mit setup lige meget hvad, desværre :(
|
|
![]() |
|
Det er helt iorden, den er her til morgen røget afsted til en ny glad ejermand.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |