|
SOLGT MÅ SLETTES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2015 kl. 17:40 |
Link til dba.dk med billede Inkl. adapter som på billedet. Kom til Svendborg eller få det sendt for 150 inkl. porto Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 17-Februar-2015 kl. 09:49 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det napper jeg gerne - er der noget kvittering/garanti med og kommer du evt. forbi Odense?
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er hverken garanti eller kvittering. Jeg har købt det på dba.dk til samme pris som det sælges til i sidste uge. For så at finde ud af det ikke understøttes på min tlf. Men sådan går det når man ikke sætter sig ind i sine sager. :)
Jeg studerer i Odense. Er inde med toget 7.22 og går defra til Munke Mose Alle. Du er velkommen til at møde mig på strækningen eller komme hen til skolen. Mvh. Rasmus Sender lige pm med mobil nr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |