|
Solgt - må slettes. :) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Til kommende bud: Respekter venligst HBO!!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Så må man jo vente til HBO bliver lavere. ![]() M.v.h. P.S.: Nogen gange opnår man faktisk en højere salgspris, ved at starte med et lavere HBO, end man reelt ønsker!
Redigeret af Henrik B. - 11-November-2015 kl. 23:05 |
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
eller blive super upopulær, hvis man så ikke vil sælg til sin HBO ![]() |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Korrekt begge de herrer :)
HBO bliver ved de 600. |
||
![]() |
||
Michaelds ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 154 |
|
HBO er da helt hen i skoven, en helt ny (og imho en bedre disk) fåes til 661kr med fragt.
http://www.edbpriser.dk/ssd-solid-state-drive/samsung-850-evo-mz-75e250-250-gb-id-9025412.aspx
|
||
![]() |
||
|
Henvis til samme disk som min til den pris og jeg sætter HBO ned.
Din personlige + tvivlsomme + udokumenterede mening kan jeg ikke bruge til noget. Jeg prøver lige igen at frabede mig yderligere vurdering af pris. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 12-November-2015 kl. 13:14 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Er den bedre? Hvordan? Hele Samsungs serie inden - 840 EVO - er fejlbehæftet. Tør man så binde an med en Samsung? Intel er kendt for sine ekstremt stabile SSD'er. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Er heldigvis solgt. Der var squ bedre og mere seriøs respons via dba.dk - HVILKET ikke er imponerende.......
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Det var godt at du fik den solgt! ![]() Jeg er bestemt ikke imponeret af Samsungs EVO modeller. Hvis jeg skal have highend SSD'er så er det Intel eller Samsung Pro modellerne. Pro har vidst 10 års garanti selvom de ikke har power out protection. Som en dark horse ligger Crucial med deres MX serie - den er medium hurtig og har stabilitet som Intels SSD'er. De fleste Crucial SSD er beskyttet imod power out og har kryptering. Efter min mening den bedste almene workhorse til en virksomheds kontormaskiner.
![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
|
Har selv en Crucial MX100 - 512 GB i min Lenovo Workstation. Det er en kombination der varmt kan anbefales. :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |