|
SOLGT - MÅ SLETTES!!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2016 kl. 19:03 |
Jeg har sådan 2 jeg ikke får brug for mere. https://www.proshop.dk/Skaerm/27-L-W27/2302392?pn=7 Der medfølger bordstand som vist på billede. Nogen der kunne fristes er de til salg for: HBO: 400,- pr. stk - KØB NU 600,- pr. stk Befinder sig i Svendborg hvor de kan beses samt afhentes, hvilket foretrækkes. De kan også sendes, men udgift hertil afholdes køber :-) Jeg har selv fået dem i sin tid i en byttehandel, så alder har jeg ikke. De er fin stand, dog med lidt pudse ridser i den blanke plast. ![]() ![]() Kører her og på hol.dk samt hwt.dk Kører til fredag (5/2-2016) kl. 12.00 Redigeret af fausing - 02-Februar-2016 kl. 22:16 |
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
800,- budt afhentet for begge.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Der er pt. budt 900 for begge (også afhentet) via hwt.dk
Der er ligeledes budt KØB NU på den ene via hol.dk - her er brugeren dog oprettet igår så forventer ikke så meget af det bud. Men nu får vi se :) |
|
![]() |
|
1 StK. solgt - 1 tilbage.
Der er på den sidste budt 450 via hol.dk |
|
![]() |
|
basillus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2014 Status: Offline Point: 130 |
Hvad siger du til 500 + Porto
![]() |
|
![]() |
|
Hvis du er højest bydende på fredag kl 12.00 er den din. :)
Ellers kan du smide en hund ekstra med det samme og bruge KØB NU muligheden. :) Porto bliver 100,- ekstra. Redigeret af fausing - 02-Februar-2016 kl. 17:14 |
|
![]() |
|
Hvis du vil sende den med g.porto til 59kr(5-10kg), så giver jeg da gerne 659kr ;0)
|
|
![]() |
|
Jeg bruger g-porto ja men med bobleplast og andet godt bliver det som sagt 100 i porto. :)
Ahh vi kan mødes på midten og sige 680 inkl. porto :) |
|
![]() |
|
Nå, ok, det plejer jeg nu ikke selv at tage noget for,
![]() men vi kan da godt sige 680kr ![]() |
|
![]() |
|
Det gør jeg heller ikke, men i den mængde der går til en skærm skal jeg ud og købe både kasse og fyld. Jeg har sendt dig en PB med mit nr. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |