recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt, må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt, må slettes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt, må slettes
    Sendt: 26-November-2020 kl. 20:34
jeg har omkring 1.000 cd-lommer af den her type, som jeg har haft Blurays i. 

https://www.av-connection.dk/?PNo=AM-60288

Tænker i omegnen af 200 kr, ved ikke om det lyder rimeligt?

Redigeret af Martin Sjøstrand - 30-November-2020 kl. 22:25
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 21:05
nu skal det ikke lyde som en sang fra de varme lande, men min mormor er blind og elsker når jeg giver hende lydbøger på cd - og har tit ledt efter lidt i den stil du har til de brændte CD’ere.   Jeg tillader mig at byde 125 kroner.  Hvor i landet er det.   

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2020 kl. 21:23
jeg skal lige være helt sikker... du er med på at det er ca. tusind lommer, ik? Jeg tænker bare, din mormor må være en ivrig lytter LOL

De befinder sig i 2690, Karlslunde
Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 14:57
Jeg vil gerne give 150 afhentet - og donere en god håndfuld til #2's mormor 😊
Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-September-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik S-A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 14:58
Af ren nysgerrighed: Hvad har du gjort af dine skiver siden du ikke skal bruge lommerne mere? 

Redigeret af Henrik S-A - 29-November-2020 kl. 15:41
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2020 kl. 16:28
Så er det dine. Med en lidt bedre pris, PLUS omtanke for mormor, så kan jeg ikke sige nej LOL

Ang. skiverne, så er vi lige flyttet i hus, så jeg fik lige pludselig plads til at få mine covers ud af flyttekasser, og op i reoler Smile

Lommerne kan afhentes Råbjerg 25, 2690 Karlslunde

Mvh Martin

Redigeret af Martin Sjøstrand - 29-November-2020 kl. 16:29
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu