|
SOLGT: MacBook Pro 15" Retina |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2016 kl. 16:03 |
Jeg sælger min 15" MacBook Pro Retina (early 2013), da jeg har købt den nye 15" 2016. Den har været en tro og stabil kammerat, og har skrevet mange af de artikler som jeg har skrevet på recordere.dk Specs:
Købt i August 2013.
Original emballage medfølger naturligvis. Pris: 6.500,00 Kr. Jeg er ikke interesseret i bytte eller skambud. Befinder sig i Storkøbenhavn.
Redigeret af hummelmose - 18-December-2016 kl. 16:08 |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det privat salg eller kan den sælges med faktura?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Det er privat, men jeg kan godt lave dig en kvittering, men naturligvis kan jeg ikke moms'e den. Redigeret af hummelmose - 18-December-2016 kl. 16:28 |
|
|
|
![]() |
|
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
Er der kvittering?
|
|
![]() |
|
Jeg skal grave, men jeg kan nok godt finde den. Den er købt i Fona i Rødovre Centrum i august 2013.
|
|
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
5000,-
Hvis det er skambud beklager jeg, og du kan se det som en opper :) |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
5500
|
|
![]() |
|
Alt for lidt.
|
|
|
|
![]() |
|
Hvis du byder 6.200 så har vi en aftale.
|
|
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
5700 maks
|
|
![]() |
|
Jamen så er den ikke længere. Beklager. Du kan checke andre steder hvad de går for i mindre modeller. Jeg har sat prisen meget fair.
|
|
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
6000,- :) afsendt idag :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |