|
SOLGT: Macbook Retina 12" |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2017 kl. 11:13 |
|
Sælger min dejligt Macbook Retina, da jeg har fået ændrede behov.
Den står fuldstændig fejlfri og som ny, hvilket den næsten er, da den er fra December 2016. Der medfølger naturligvis kvittering og emballage. Specifikationer Skærm: 12" (diagonalt) LED-baggrundsbelyst skærm med IPS-teknologi CPU: 1,1 GHz dual-core Intel Core m3-processor (Turbo Boost op til 2,2 GHz) med 4 MB L3-cache Hukommelse: 8 GB 1866 MHz LPDDR3-hukommelse på bundkortet Lagring: 256 GB Flash drive Grafik: Intel HD Graphics 515 Se eventuelt mere her: http://www.apple.com/dk/macbook/specs/ Min priside er 7500,- hvilket er 2300,- under butikspris, men er åben for seriøse bud - dog ikke byttehandler :) Befinder sig i Køge på Sjælland.
Redigeret af Foley - 18-Januar-2017 kl. 10:18 |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad koster den uden Retina skærm?
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
|
Redigeret af 2ben - 11-Januar-2017 kl. 17:15 |
||
![]() |
||
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
|
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Han ved ikke det er en bærbar ![]() |
||
![]() |
||
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
|
Byder 6000kr afhentet i hurtig handel :-)
Ps. Hvilken farve har dyret? :D
|
||
![]() |
||
|
Den er space gray, men jeg synes nu at jeg har sat en fair pris :) |
||
![]() |
||
H0lg3r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2013 Sted: Næstved, DK Status: Offline Point: 138 |
|
Du skriver bare hvis du ændrer mening :-)
Kommer fra Næstved, så har ikke så langt. Mvh.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |