recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Macmini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Macmini

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Macmini
    Sendt: 23-November-2012 kl. 15:51
Macmini solgt.

Redigeret af dimzen - 12-December-2012 kl. 08:00
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 16:28
op
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:51
Øhh det er unibody udgaven. Og den er vel ikke begyndt at larme endnu.. Den med 8serie nvidia? Har nemlig en af denne med hdmi...
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

Øhh det er unibody udgaven. Og den er vel ikke begyndt at larme endnu.. Den med 8serie nvidia? Har nemlig en af denne med hdmi...

Det er ikken en unibody, der er jo DVD-drev i den :)
Den ligner det her billede:
http://www.techspot.com/images/products/desktop-pcs/desktop-pcs/org/671090419_1028466362_o.jpg

Larme? Nej, den er meget stille :)

Den her er uden HDMI, derfor jeg har den her "Adapter fra mini displayport + lyd til HDMI".
Den har en Nvidea GeForce 9400 med 256MB ram.

Se evt. mac mini wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Mac_Mini#Intel-based_Mac_Mini

Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 14:05
op

Redigeret af dimzen - 07-December-2012 kl. 14:18
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 17:27
Byder 1500

Jesper
Til top
Redcap Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redcap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 22:24
byder 1600
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 07:05
Har fået et bud via PM på ca. 1800 (1900 inkl. GLS porto), men notere lige disse priser også.
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 07:25
Hej

Hvis den kan køre de nyeste styresystemer fra Apple byder jeg 2000 inkl porto.

Med venlig hilsen
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af Ravnholdt Ravnholdt skrev:

Hej

Hvis den kan køre de nyeste styresystemer fra Apple byder jeg 2000 inkl porto.

Med venlig hilsen

Den har Mountain Lion installeret :)
Til top
Ravnholdt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ravnholdt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 10:25
Hej

Efter nærmere overvejelser, seafstand til fjernsynet hvor den skulle tilsluttes, har jeg besluttet ikke at ville fastholde mit bud. Jeg beklager meget. Jeg håber, at du får minien godt solgt :-) Held og lykke med det i hvert fald. Endnu en gang undskyld for mit bud.

Med venlig hilsen
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Ravnholdt Ravnholdt skrev:

Hej

Efter nærmere overvejelser, seafstand til fjernsynet hvor den skulle tilsluttes, har jeg besluttet ikke at ville fastholde mit bud. Jeg beklager meget. Jeg håber, at du får minien godt solgt :-) Held og lykke med det i hvert fald. Endnu en gang undskyld for mit bud.

Med venlig hilsen

Helt okay.. :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu