recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: MagicMouse+MobeeMagicCharger & AppleRemote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: MagicMouse+MobeeMagicCharger & AppleRemote

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2015 kl. 08:38
Helt ok. Grunden til at jeg spørger er fordi min egen mus er gået i stykker, så står lidt og mangler en. Det er dog ikke kritisk, da det er til en iMac, jeg ikke bruger som min primære computer.

Jeg forstår godt du gerne vil have lidt mere, men det er jo den gamle model, ingen garanti, en smule ridser på toppen. Ja alt i alt syntes jeg det lyder til en 150,-'s handel :) 

Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2015 kl. 10:31
Jeg byder ikke over på Mobee'en :-)
Til top
dimzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-August-2005
Sted: Skive, Danmark
Point: 502
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dimzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2015 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af Waver Waver skrev:

vil da godt byde 150 for Mobee Magic Charger plus fragt

PM sendt til Waver, så regner med den er solgt :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu