|
Solgt: Marant DV8400 DVD/SACD afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2013 kl. 11:29 |
Da der er flere, der har budt på mine Marantz ting, venter jeg til tirsdag aften kl. 20 (21. maj) og sælger til det højeste bud der. DV8400 THX Select DVD player - Kan anvendes som SACD afspiller. Har stået på hylden 3 1/2 år. Original emballage, manual og fjernbetjening haves. - DVI out, ikke HDMI. - optisk og coax out. ![]() Kom med et bud. Sælges, hvis jeg kan få en passende pris. Spec: Anmeldelse: Redigeret af Brixen - 22-Maj-2013 kl. 14:13 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke en SACD/DVD-Audio entusiast der kan bruge denne afspiller.
Made in Japan, og kostede omkring 15.000 kr., da den kom frem. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ingen, der kan bruge den? Så ryger den på loppemarked.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
Har sendt en p.m
Mvh Martin. |
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
kr. 200,- afhentet
|
|
![]() |
|
Tak. Er noteret. Jeg regner også med at der ryger nogle nuller af nyprisen :-) |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
300 + post
|
|
![]() |
|
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-December-2008 Sted: Denmark. Kbh. Status: Offline Point: 412 |
350 kr afhentet
|
|
Mvh Martin.
|
|
![]() |
|
Da der er flere, der har budt på mine Marantz ting, venter jeg til tirsdag aften kl. 20 (i morgen) og sælger til det højeste bud der. Der er budt 350 afhentet for DVD/SACD og 600 afhentet for receiver. edit: Kl. 20
Redigeret af Brixen - 20-Maj-2013 kl. 10:00 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvis der bliver budt igen, og der er mindre end 3 minutter til budrunden slutter, bliver budrunden forlænget så den slutter 3 minutter efter budet. Osv. hvis der kommer nyt bud. ..
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Solgt til villads og vega for 350 kr. Jeg sender PM.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |