|
Solgt: Marantz SR7500 - gl High-End A/V receiver |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2013 kl. 10:58 |
Da der er flere, der har budt på mine Marantz ting, venter jeg til tirsdag aften kl. 20 (21. maj) og sælger til det højeste bud der. Gammel High-End A/V receiver, Marantz SR7500 THX Select Dolby Digital EX®/DTS ES® Surround Receiver - dvs. ingen HD lydformater, men den har 7.1 ch. analog in. - heller ikke HDMI, men component, S-Video og composite. - Video kredsløbet kan slås fra for bedre lyd. ![]() ![]() • THX Select Certified • 105 Watts (into 8 ohms) x 7 ch Amps • Dolby Digital EX®, Pro Logic IIx® (Movie/Music/Game), • DTS 96/24, ES® (Discrete 6.1/Matrix 6.1), Neo:6 (Cinema/Music) • SRS Circle Surround II® • All Discrete “Current Feedback” Amplifier Stages • 32-Bit DSP • 192kHz/24-Bit D/A Converters for all Channels • M.R.A.C. (Marantz Room Acoustic Calibration) System • Dolby Headphone • Video Up-conversion: Composite/ S-Video to Component with TBC • Multi-room/Multi-source Capability with Discrete Commands • Speaker A/B Switching • Multi Speaker “C” Output • Lip Sync Control • Variable Cross-over • HD Compatible Component Video Switching (4 in/1 out) • 6 Assignable Digital Inputs (7 in Total) • Front Panel A/V and Digital Inputs • RS232C Terminal for System Control • 2 Direct IR Flasher Inputs • 2 DC Triggers for Custom Installation Applications • D-BUS (RC-5 In/Out) Remote Connection Kan ikke huske hvor gammel den er, men modellen er fra 2005. Original emballage, manual, fjernbetjening og mikrofon haves. Kom med et bud. Sælges, hvis jeg kan få en passende pris. Spec: Manual: Anmeldelse med billeder: Redigeret af Brixen - 22-Maj-2013 kl. 14:14 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen, der kan bruge den? Så ryger den på loppemarked.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jo, men helt ærligt. I Næstved ;-)
BS
|
|
![]() |
|
Du kan jo hente den efter du har set motocross og autocross på Nisseringen i morgen :-) |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Hvad pris taler vi om?
|
|
![]() |
|
Det er nok mere 100'er end 1000'er. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
MrA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2013 Status: Offline Point: 10 |
Så vil jeg gerne åbne ballet med 600 kr. - afhentet
|
|
![]() |
|
Da der er flere, der har budt på mine Marantz ting, venter jeg til tirsdag aften kl. 20 (i morgen) og sælger til det højeste bud der. Der er budt 350 afhentet for DVD/SACD og 600 afhentet for receiver. edit: Kl. 20
Redigeret af Brixen - 20-Maj-2013 kl. 10:01 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Deaster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2006 Status: Offline Point: 150 |
Jeg byder 700 kr. for receieveren. Går ud fra den virker problemfrit, og der er fjernbetjening med?
|
|
![]() |
|
Ja, den virker problemfrit, og fjernbetjeningen er næsten ikke brugt. Sælges fordi jeg har opgraderet (håber jeg). |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Hvis der bliver budt igen, og der er mindre end 3 minutter til budrunden slutter, bliver budrunden forlænget så den slutter 3 minutter efter budet. Osv. hvis der kommer nyt bud. ....
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
MrA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-April-2013 Status: Offline Point: 10 |
Jeg vil gerne nå med, med et bud på 750 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |