|
SOLGT: Mediacenter - HIPER Slim case |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Uffebg,
Det "rigtige" efter mening er at sælge den til mig hvis jeg er den første der vil give det du forlanger og du sætter en pris som jeg mener indikerer at det er "slå-til" pris... Jeg har før budt ligesom Benjamin i denne situation og ikke fået varen lige præcis fordi salgstråden er sat op som din. Så igen det "rigtige" mener jeg er at du sælger den til mig. Men i sidste ende er det dig der bestemmer.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg kan afhente den i aften. muligvis før spisetid, og Metze du byder da bare over, startede sådan set ud med at byde ham en bytte handle og penge :), og man er vel jyde... der skal jo handles. :P
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
Ved nærmere eftertanke må det rigtige være at sælger til benjamin7, da han jo byd 700kr. og jeg allerede var ved at handle med ham.
Mvh Uffe |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Hehe ja det er i mine øjne en sø forklaring. Men god fornøjelse med den Benjamin7.
Sørg for du får den til de 700 som der åbenbart er aftalt. |
|
![]() |
|
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
Hej igen Altså jeg havde jo ikke sagt jeg accepterede de 700kr. Men at jeg var i gang med at handle med ham ;) Mediacenteret er solgt til enten dig eller Benjamin7, jeg modtager ikke bud fra andre, men jeg havde jo ikke aftalt en handel med nogle af jer før jeg så bud på 800kr. Byder du mere end ham inden kl. 17 idag er det dit :) Mvh Uffe Redigeret af Uffebg - 11-Januar-2013 kl. 13:46 |
|
![]() |
|
Bare rolig. Du hører ikke mere fra mig.
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Tak for handlen :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Ja tak for handlen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |