recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 13:47
prisen dumpet med 4500,- stadig et års garanti

Redigeret af p.las - 27-Maj-2013 kl. 14:09
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 14:33
En skam jeg for kort tid siden købte S150..

Du kender ikke nogen som skulle være interesseret i et par så jeg kan købe dine? Tongue
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

En skam jeg for kort tid siden købte S150..

Du kender ikke nogen som skulle være interesseret i et par så jeg kan købe dine? Tongue

det tror jeg ikke umiddelbart.
men ja - et effektrin kan ikke erstatte de fordele med de aktive princip. Så jeg kan sku godt forstå at du er interesseret.

Et hurtig regnestykke.....ca 18000K bliver s150MKII solgt for. Det giver en rundt regnet 8K til en effekt , i forhold til hvad jeg skal have for mine. Og da de er aktive er det reelt 500w pr kanal de passive skal have , da delefilteret æder en del effekt. ud over det har det aktive princip andre fordele....forstærker tilpasset netop de enheder der er. Total kontrol over frekvensgangen.....ikke så nemt med pasive filtre. og en narrow/wide kontakt til at styre spredningen. De aktive er også mere smooth og samtidig mere dynamiske
Der følger forresten en stikdåse med 12v trigger med
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 19:18
Jeg tror ikke jeg kan sælge mine for 18k.. ikke når du ikke har fået dine solgt allerede.

Min opsparing er pt. øremærket på bil og CNC-fræser.. så der går nok et stykke tid inden finanserne er iorden.
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-August-2009
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 20:55
OT så slet hvis i vil. men jeg ville ALDRIG sælge 1år "gamle" højtalere med 50k i minus :-O

forstår dig ikke 0. men alt mulig held og lykke med salget alligevel, selvom jeg synes det virker ironisk at ønske held og lykke med 50k minus
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg tror ikke jeg kan sælge mine for 18k.. ikke når du ikke har fået dine solgt allerede.

Min opsparing er pt. øremærket på bil og CNC-fræser.. så der går nok et stykke tid inden finanserne er iorden.

Jeg kan ikke huske hvad jeg solgte mine de gamle mkII for. Måske 18k er i overkanten
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Ronny73 Ronny73 skrev:

OT så slet hvis i vil. men jeg ville ALDRIG sælge 1år "gamle" højtalere med 50k i minus :-O

forstår dig ikke 0. men alt mulig held og lykke med salget alligevel, selvom jeg synes det virker ironisk at ønske held og lykke med 50k minus

Hvis det havde været en bil havde 50k været pebernødder
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 12:57
ingen der skal lave et røverkøb.
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 1134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 16:40
Kan man kun bruge disse aktive højtalere sammen med én surround forforstærker eller kan de godt bruges sammen med én surround receiver ?
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Kan man kun bruge disse aktive højtalere sammen med én surround forforstærker eller kan de godt bruges sammen med én surround receiver ?

Hvis din receiver har preout, så kan de jo godt bruges med dem. Så vil din receiver også få flere kræfter til resten af kanalerne.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 16:59
Højtalerne har både xlr og rca indgange . Så du skal se det Som det samme som st kople en effekt på. Der er også en gain kontrol på bagsiden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 17:00
.

Redigeret af Kampus - 29-Maj-2013 kl. 17:00
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu