recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 17:03
Kan lige tilføje at de er mksounds topmodel. Vejl pt koster de 15k mere pr stk , end s150. Og det er ikke kun forstærkeren der udgør en forskel. Hvis man er i tvivl , kan man komme ned/op/hen og lytte
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 11:49
der er også en diode på frontbafflen , så man kan se om højtalerne er rigtig vinklet

balancerede kabler medfølger
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 13:05
Jeg ved jo, at du er meget picky med dit grej. Så jeg regner ikke med, at du kunne være interesseret i en byttehandel, hvori der indgår en

Onkyo TX-NR5010 eller
Crown CTS 8200A eller evt begge dele?

Og så lidt penge din vej Wink

Sejrsen
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Jeg ved jo, at du er meget picky med dit grej. Så jeg regner ikke med, at du kunne være interesseret i en byttehandel, hvori der indgår en

Onkyo TX-NR5010 eller
Crown CTS 8200A eller evt begge dele?

Og så lidt penge din vej Wink

Sejrsen

Du skulle have været lidt hurtigere. Har for fjorten dage siden købt en jbl ava 7 effekt. Ellers havde været interesseret i din Crown - sorry
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Du skulle have været lidt hurtigere. Har for fjorten dage siden købt en jbl ava 7 effekt. Ellers havde været interesseret i din Crown - sorry

Ahhh crap...men har du ikke set min annonce, der står evt. bytte med M&K-grejWink

Nevermind...held og lykke med salget, de burde snart ryge afsted!
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 14:44
Ren foræringspris.. Damn..
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 14:49
Der er stor interesse for dem . Det er også sjældent de er til salg.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2013 kl. 15:35
Jeg vil sådan set godt købe dem.. jeg ville bare ønske jeg ikke skulle bruge 26k på en gang men istedet kunne spitte betalingen op eller vente en måned eller to med at gennemføre købet..
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Jeg vil sådan set godt købe dem.. jeg ville bare ønske jeg ikke skulle bruge 26k på en gang men istedet kunne spitte betalingen op eller vente en måned eller to med at gennemføre købet..

Pm sendt
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2013 kl. 22:14
Solgt
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2013 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Solgt
Sådan! 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu