|
Solgt,- - MK sound mps 2510p (s150 aktive |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan lige tilføje at de er mksounds topmodel. Vejl pt koster de 15k mere pr stk , end s150. Og det er ikke kun forstærkeren der udgør en forskel. Hvis man er i tvivl , kan man komme ned/op/hen og lytte
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
der er også en diode på frontbafflen , så man kan se om højtalerne er rigtig vinklet
![]() balancerede kabler medfølger |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Jeg ved jo, at du er meget picky med dit grej. Så jeg regner ikke med, at du kunne være interesseret i en byttehandel, hvori der indgår en
Onkyo TX-NR5010 eller Crown CTS 8200A eller evt begge dele? Og så lidt penge din vej ![]() Sejrsen
|
|
![]() |
|
Du skulle have været lidt hurtigere. Har for fjorten dage siden købt en jbl ava 7 effekt. Ellers havde været interesseret i din Crown - sorry |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Ahhh crap...men har du ikke set min annonce, der står evt. bytte med M&K-grej ![]() Nevermind...held og lykke med salget, de burde snart ryge afsted! |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Ren foræringspris.. Damn..
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Der er stor interesse for dem . Det er også sjældent de er til salg.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jeg vil sådan set godt købe dem.. jeg ville bare ønske jeg ikke skulle bruge 26k på en gang men istedet kunne spitte betalingen op eller vente en måned eller to med at gennemføre købet..
|
|
![]() |
|
Pm sendt |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Sådan!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |