|
SOLGT. Nad C 390DD Digital forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 13:01 |
Pga. overgang til anden forstærker sælger jeg min Nad C390 DD digitale forstærker
Forstærker er 100% digital med indbygget DAC og forskellige digitale ind/udgange. Forstærkeren kan udvides med Nads MCC moduler. Bl.a. er der mulighed for HDMI board og Bluesound board. Forstærkeren er meget velholdt og 2 år gammel. Der medfølger strømkabel, fjernbetjening og kvittering. Forstærkeren befinder sig i Aabenraa. Jeg kører jævnligt turen Aabenraa-Kbh. så levering kan komme på tale. Pris kr. 8000,- http://www.dba.dk/forstaerker-nad-c390dd-150/id-1021092072/ Redigeret af Landrock - 24-Januar-2016 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
Landrock ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OP
|
|
![]() |
|
Bernt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2016 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvorfor sælger du den? Er det DD2 udgaven? Hvor meget er den brugt? Hilsen Bernt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |