|
[SOLGT] NAD C 725BEE Stereo reciever |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Wacky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2017 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej JensHolm
Det er ikke noget jeg har rodet med, og for at være helt ærlig måtte jeg lige google for at forstå præcis hvad du mente. Jeg googlede lidt mere og fandt følgende review, og et udsnit af det her: The HookupSetting the NAD up in my system was simple. It only took a few minutes to get up and running. While making the necessary connections, I noticed a few unexpected but appreciated surprises. First, there are large speaker binding posts on the back of the unit, which accept spade and banana-style connectors, which was great, since I bi-wire my Aerial 10Ts with both. They were easy to grip and well-spaced, so large cables could be used without fear of shorting. Second, there is a switched AC power receptacle, which can come in handy for controlling external devices in your system. Du kan læse det hele her: http://nadelectronics.com/articles/Home-Theater-Review-has-a-look-at--the-C-725BEE-Stereo-Receiver Håber besvarer spørgsmålet? Tak for bud i øvrigt :) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Det kan alle forstærker
![]() Biwire, er jo bare at du har 2 kabler pr kanal. Måske du mente Bi-AMP, men min erfaring er at det ikke giver noget. |
|
![]() |
|
Wacky ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2017 Status: Offline Point: 26 |
Jeg har et bud på 1.600 kr. nu, og jeg er fristet til at takke ja til det.
Men JensHolm du får lige en mulighed for at svare inden jeg gør det, dog senest i aften.
|
|
![]() |
|
Solgt d.d.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |