|
Solgt: NAD D3020 forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2017 kl. 17:40 |
Hej,
Jeg sælger denne lille men velspillende og overraskende kraftfulde forstærker. Den er købt hos HiFi-klubben den 25-09-2014 og har derfor stadig lidt over 3 måneders garanti. Forstærkeren har indgået i et mediecenter og været brugt til musik, film og spil. Den har drevet et par B&W 685 S2-højttalere med bravour. Den sælges grundet køb af aktive højttalere (som ikke kræver en forstærker). Jeg har desværre ikke originalt emballage. Kvittering haves. Afhentning på Amager foretrækkes. Forstærkeren kan høres i brug efter ønske. Et 1,5 meter optisk-lydkabel fra engelske QED kan medfølge til prisen. HBO: 1.800 kr. Tråden kører også på hol.dk, hvor billeder kan ses: https://www.hardwareonline.dk/... Redigeret af larserik - 19-Juni-2017 kl. 14:45 |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har sendt dig en besked.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Casper og jeg har aftalt en pris på 1.700 kr. afhentet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |