|
SOLGT!: NAD M33 High end forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2022 kl. 12:02 |
Da denne bare står og keder sig og slet ikke får den kærlighed den fortjener, tænker jeg den skal videre.
NAD M33 en ultimativ high-end stereoforstærker, som giver dig et hav af lækre trådløse features og driver selv den sværeste højtaler med overlegen lethed. Her har du ikke brug for et tårn af produkter, tykke kabelbundter og en dynge forskellige fjernbetjeninger. Med M33 og et par gode hi-fi højtalere har du et komplet og brugervenligt high-end musiksystem plus en forrygende to-kanals hjemmebiograf med alt nødvendigt indbygget. NAD M33 er den første integrerede forstærker i verden, som anvender den helt nye Purifi Eigentakt analoge Klasse D-teknologi. Denne revolutionerende teknologi giver M33 en svimlende god lydkvalitet. Du har aldrig hørt en forstærker med så meget brutal kraft og overvældende finesse på samme tid – og med garanti ikke til denne pris. M33 håndterer komplekse passager uden at få sved på panden, og den kan lede nogle af de mest krævende højtalere til niveauer, der sjældent ses for en integreret forstærker. Købt i hifiklubben august 21, og alt medfølger. Befinder sig på Sjælland og prisen er 32.000,- Redigeret af Foley - 04-Juli-2022 kl. 19:03 |
|
![]() |
|
Foley ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 122 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
296 views og ingen interesse. Er der nogen der kan komme med konstruktiv input til hvad det kan skyldes?
|
|
![]() |
|
kamajoka ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2013 Sted: Horsens, Danmar Status: Offline Point: 119 |
Måske prisen? Jeg har selv overvejet M33 men en ny koster 40.000 og skal jeg købe brugt forventer jeg større besparelse end 20%. Bare min mening
![]() |
|
Stereo: NAD M33 * JBL4349 * 2 x Arendal Sub 2 * Rega RP40 * * Cambridge 840C
Surround: Yamaha RX-A2080 * Klipsch RP 5.2.4 * Philips 65pusS8102 * ATV4K * Epson EH TW-5000 / Hivilux 100" lærred |
|
![]() |
|
Jeg har jo bare angivet en priside, det står da frit at komme med seriøse bud
|
|
![]() |
|
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
3 mulige forklaringer: Efterspørgsel (hvor mange i dag køber hi-fi i dette prisleje -> hvor mange af dem leder lige nu efter nyt) Årstid (sommerferie er dyr for de fleste) Skal du sælge nu, skal det være et slagtilbud (det er det ikke). Vil du sælge til bedst mulige pris, skal du være tålmodig. Jeg ville være tålmodig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |