|
SOLGT - NadT757v1 HBO 2500 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2015 kl. 11:01 |
Receiveren er fra februar 2012 og brugt ganske lidt de sidste 2 år. (jeg har selv en T757v2, som jeg har spurgt en del til og omkring her på forum - det her er en anden). Den 100% iorden og uden en skramme. Har i de sidste 2 år været brugt som stereo forstærker. Receiveren har været brugt i mit hjem de sidste 2 uger, da min egen Nad har været til service. Så alle kanaler og hdmi inputs er gennemtestet og fejler intet. 7.1 med preout på alle kanaler (7x60w) 4 HDMI inputs 1 HDMI output Zone 2 Har MDC Modul og kan dermed med opgradering via hifiklubben opdateres til HDMI 2.0 og dermed 4K. Receiveren er identisk med Nad´s nyere T758, kun forskellig fra et energi modus. Den har INGEN billedbehandling og dermed er alle resourcer brugt på lyd og kun lyd (Så er jeg sluppet af med dårlig lip sync bla). De fleste har alligevel et tv de ønsker skal håndtere billedbehandling og derfor skal receiveren i manges tilfælde blot videresende signal. Ihvertfald har jeg alle dage deaktiveret denne feature ved andre receivere. DERFOR kom jeg frem til Nad er lige mig:) Ren 7.1 lyd og ikke noget med højde højtalere osv. 7.1 uden "farve" på lyd - som tænkt fra musik/film branchen:) Diverse hjemmebio test har den som testvinder, bla op imod Yamaha A1030 og Denon 2313. Jeg har selv haft en A1030 og jeg er langt mere tilfreds med min T757. Den lyder bare større. ![]() ![]() <span style="line-height: 1.4;"> </span> ![]() <span style="line-height: 1.4;"> </span> ![]() <span style="line-height: 1.4;"> </span> <span style="line-height: 1.4;">3000kr afhentet - Kvittering haves</span> Redigeret af Bromberg5 - 30-November-2015 kl. 16:25 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Må være 4 hdmi in, og 1 hdmi out
|
|
![]() |
|
Ahh selvfølgelig - rettet
|
|
![]() |
|
Op, samt et par link til reviews
http://hometheaterreview.com/nad-t-757-av-surround-sound-receiver-reviewed/
http://www.audioholics.com/av-receiver-reviews/nad-t-757-pre http://www.soundandvision.com/content/test-report-nad-t757-av-receiver Altså en receiver som virkelig udskiller sig på lyden (og havd er vigtigst;)). Ikke på smart features. Jeg har selv en stående herhjemme jeg er blevet godt gammeldags forelsket i. Jeg elsker den umiddelbarhed Nad har. Fik endda mulighed fra mit forsikrings selskab om at kassere den efter et lyn nedslag, men valgte at få den lavet. Jeg kan undvære Atmos og 11.2 systemer i min stue, men den saft den har leveret til mine dali´er er intet mindre end fantastiske. Bare "heftigere" end bla. Denon 2313, Yamaha A830 og A1030 jeg tidligere har haft
|
|
![]() |
|
Jeg vil prøve at sætte den i bud så:) - 2500kr
Forstår ikke sådan en lækker Nad ikke er solgt;). - Det er en møglækker receiver og jeg tillader mig at pointere nok engang hvor meget mere lyd den har i sig ift eks Yamaha A1030, som ellers er hyppigt solgt.
|
|
![]() |
|
Ipad air 2 i bytte kan have interesse
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
Hvor befinder den sig?
|
|
![]() |
|
Høng, tæt på Slagelse (vestsjælland)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvis du bor Fyn/Jylland, så kan jeg tage den med hjem, mandag aften - hvis du er hurtig! Så kan du få dør-til-dør levering, til billige penge. ![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Må man byde 2000,- afhentet ? Mit budget er desværre lidt speget for tiden.
|
|
![]() |
|
2500 er min mindste pris. Andet er jo tyveri;)..
indtil andet er aftalt, så skal der komme en lokal gut og kigge på den i eftermiddag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |