|
SOLGT: NVIDIA SHIELD TV med controller og remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TommyFrandsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-August-2016 kl. 09:43 |
16GB-udgaven, Android TV 6.0 Marshmallow, der medfølger både controller og remote (følger ikke med som standard), inkl. alt originalt tilbehør og original emballage, brugt meget lidt, alt fremstår som nyt uden brugsspor og virker perfekt, købt hos Komplett 27/11-2015 (kvittering medfølger), sælges for 1200 kr, kan afhentes i 2630 Taastrup Redigeret af TommyFrandsen - 28-August-2016 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
TommyFrandsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2009 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pris nedsat
![]() |
|
![]() |
|
Pris nedsat for sidste gang
![]() |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
Jeg vil gerne købe den hvis du kan sende til Randers
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Hej Flarup,
Jeg har en aftale med en køber i morgen eftermiddag, men hvis det ikke bliver til noget vender jeg tilbage. Jeg retter indtil videre titlen på annoncen til SOLGT. Mvh Tommy
|
|
![]() |
|
Den blev solgt. Bare til orientering. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |