|
Solgt: Ny Sony Experia Z |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juli-2013 kl. 17:03 |
Modtaget idag direkte fra Sony ifbm. kampagne når man købte et Sony W905 TV.
Det er denne: Nyprisen idag: Sælges for hbo. 3.000 kr. afhentet i Hvidovre. Slå til pris: 3.200 kr. Kan levere i storkbh mod betaling af benzin. Kan sendes mod forudbetaling til bank - køber betaler pakkepost. Er sat til salg andre steder også
Redigeret af Djarnis - 22-Juli-2013 kl. 19:27 |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv jeg er bare den eneste der ikke får den fra postdk som ikke kan finde pakken og sony ved ikke hvordan de skal håndtere sagen. Når den engang dukker op er gensalg vel lig 0
![]() |
|
![]() |
|
Djarnis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Telefonen er solgt ! |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
præcis mit problem - man aner ikke hvilket nummer den har fået i stedet så kan ikke spore den. Eneste hint er den er ankommet til kbh pakkecenter og så dør tråden der. Ingen tager ansvar pt. Sony har jo leveret og PostDK er igang med reklamations behandling som kan tage 2 mdr. før de finder udaf hvad de ønsker at gøre. Sony kan ikke hjælpe ifølge dem ved at sende ny eller lade mig hente en hos et sony center. Ikke irreteret over dem men over postvæsnet som endnu engang formår at smide mine ting væk
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
peterhansen, jeg har satme os mistet mange ting til skodpostdanmark.dk og de er pisse ligeglade
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |