|
Solgt! Ombyttet iPhone 6 64gb spacegrey |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-November-2015 kl. 09:33 |
Hej
Jeg har gennem arbejdet købt en iPhone 6 64gb i spacegrey. Den er her d 17/11 blevet ombyttet pga en flænge i skærmen, som ikke kunne repareres. Jeg har i mellemtiden købt en ny iPhone 6s, så derfor er denne 6'er i overskud. Telefonen er som overskriften siger ombyttet, så sprit ny, jeg har dog kun kvittering på ombytningen, men ikke selve købet, da det er en del af et større køb på arbejdet, (5mil+ ) og de udleverer ikke separate kvitteringer. Høretelefoner medfølger, ligesom original kasse. Lader medfølger ikke. Mindstepris er 3.000 for telefonen, der befinder sig i Herlev. Redigeret af HQjben - 29-November-2015 kl. 21:57 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 3.000
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Du skulle vel ikke være interesseret i at bytte med en 6 plus 16gb?
Bor selv i Herlev/Søborg, så det ville være nemt at mødes :) |
|
![]() |
|
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
De 3000 er noteret.
I forhold til bytte, er jeg kun interesseret i nyere smart tv, fra enten Samsung eller LG. i str omkring 40" |
|
![]() |
|
diskodaddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2014 Status: Offline Point: 157 |
Alright:)
|
|
![]() |
|
Hov, Sonos i hvid kan også være aktuelt.
|
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Ved du om garantien følger med til en køber ?
|
|
![]() |
|
Vi tilkøbte en fælles all-risk forsikring og denne løber til 1april 2016. Det var den, tlf blev byttet på her for nylig. Så til 1 april er der dækning, men derefter er der svjv, ikke nogle garanti muligheder.
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
3300kr er budt
|
|
![]() |
|
Vestegnen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2015 Sted: brøndby strand Status: Offline Point: 30 |
Jeg byder da gerne 3400
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
3500
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Buddene er efterhånden deroppe hvor jeg havde forventet at det ville ende, måske lidt under, men ikke noget jeg ikke ville kunne acceptere. Jeg lader den derfor løbe til i aften kl 21.
Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |