recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Onkyo TX-NR5010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Onkyo TX-NR5010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Onkyo TX-NR5010
    Sendt: 06-Juni-2013 kl. 19:43
Hejsan

Sætter min Onkyo TX-NR5010 receiver til salg.
Det er Onkyos topmodel med masser af kræfter. Anmeldelser:

http://www.trustedreviews.com/onkyo-tx-nr5010_Surround-Sound-System_review

http://www.areadvd.de/hardware/2012/onkyo_tx_nr5010_test.shtml

Den er i farven sort. Alt tilbehør inklusiv original emballage haves. Står i absolut mint condition. Med kvittering.

Har stort set kun været brugt som processor, da jeg har eksterne effektforstærkere.

Den er købt i en hollandsk webshop med god service. Jeg købte først en Denon AVR4520, men var ikke helt tilfreds med lyden i 11.1 Audyssey DSX. Webshoppen byttede straks til denne Onkyo istedet. Uden brok.

Stadig et års garanti!
Befinder sig i Aalborg

Pris: 13500,-

Redigeret af Sejrsen - 25-Juni-2013 kl. 09:53
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6413
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 20:09
Den Onkyo er da ellers en krabat
Hvad skal du have i stedet for?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 15:03
Ved det ikke helt. Enten Onkyo nye topmodel, når den kommer sidst på efteråret. Hvid den kommer, jeg har endnu ikke set den annonceret. Ellers kan jeg måske klare mig med den nye onkyo 929, da jeg jo ikke behøver så kraftig en forstærkerdel. Kører med effektforstærker.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 09:53
Solgt Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu