|
Solgt: Onkyo TX-NR5010 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2013 kl. 19:43 |
Hejsan
Sætter min Onkyo TX-NR5010 receiver til salg. Det er Onkyos topmodel med masser af kræfter. Anmeldelser: http://www.trustedreviews.com/onkyo-tx-nr5010_Surround-Sound-System_review http://www.areadvd.de/hardware/2012/onkyo_tx_nr5010_test.shtml Den er i farven sort. Alt tilbehør inklusiv original emballage haves. Står i absolut mint condition. Med kvittering. Har stort set kun været brugt som processor, da jeg har eksterne effektforstærkere. Den er købt i en hollandsk webshop med god service. Jeg købte først en Denon AVR4520, men var ikke helt tilfreds med lyden i 11.1 Audyssey DSX. Webshoppen byttede straks til denne Onkyo istedet. Uden brok. Stadig et års garanti! Befinder sig i Aalborg Pris: 13500,- Redigeret af Sejrsen - 25-Juni-2013 kl. 09:53 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6413 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den Onkyo er da ellers en krabat
Hvad skal du have i stedet for? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Ved det ikke helt. Enten Onkyo nye topmodel, når den kommer sidst på efteråret. Hvid den kommer, jeg har endnu ikke set den annonceret. Ellers kan jeg måske klare mig med den nye onkyo 929, da jeg jo ikke behøver så kraftig en forstærkerdel. Kører med effektforstærker.
|
|
![]() |
|
Solgt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |