recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT Onkyo TX-NR609, Sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Onkyo TX-NR609, Sort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT Onkyo TX-NR609, Sort
    Sendt: 21-Maj-2015 kl. 12:58
God, 7.2 kanals netværks receiver fra Onkyo. (Farve sort). Inkl fjernbetjening.

http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr609-35517.html?tab=Details

Netop hjemvendt efter rep. hos Onkyo for defekt HDMI board, gennemgået, testet og fundet OK af Onkyo.
Har haft den i nogle år, (3-4 år ca, har muligvis kvitteringen et sted, men gider kun rode efter den hvis absolut nødvendigt). Den har stået ubrugt det sidste 1½ år, indtil jeg endelig fik taget mig sammen for ca. 2 uger siden, og sendte den til reparation hos Onkyo.

Nu står den her i kassen i perfekt og 100% fungerende tilstand, og jeg har intet at bruge den til.. 

Kan afhentes i postnummer 4623, (Ejby, Lille skensved), og/eller aftales afhentning i Ørestaden (lige ved siden af Fields). 
Kan også, ved særligt attraktivt salg, (pris), leveres et sted imellem Ejby og Ørestaden, så længe det er rimelig afstand fra køgebugt motorvejen/amager motorvejen.

Så kom med bud.. Mindste pris 999,- 

Redigeret af Kandersen - 23-Maj-2015 kl. 00:17
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2015 kl. 15:17
Bummelum!
Kører til i aften kl 23:59.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu