|
SOLGT Onkyo TX-NR609, Sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2015 kl. 12:58 |
God, 7.2 kanals netværks receiver fra Onkyo. (Farve sort). Inkl fjernbetjening. http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr609-35517.html?tab=Details Har haft den i nogle år, (3-4 år ca, har muligvis kvitteringen et sted, men gider kun rode efter den hvis absolut nødvendigt). Den har stået ubrugt det sidste 1½ år, indtil jeg endelig fik taget mig sammen for ca. 2 uger siden, og sendte den til reparation hos Onkyo. Nu står den her i kassen i perfekt og 100% fungerende tilstand, og jeg har intet at bruge den til.. Kan afhentes i postnummer 4623, (Ejby, Lille skensved), og/eller aftales afhentning i Ørestaden (lige ved siden af Fields). Kan også, ved særligt attraktivt salg, (pris), leveres et sted imellem Ejby og Ørestaden, så længe det er rimelig afstand fra køgebugt motorvejen/amager motorvejen. Så kom med bud.. Mindste pris 999,-
Redigeret af Kandersen - 23-Maj-2015 kl. 00:17 |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bummelum!
Kører til i aften kl 23:59. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |