|
Solgt: Onkyo TX-NR717 1 måned gammel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2013 kl. 11:58 |
HejSælger min 1 måned gamle Onkyo TX-NR717 i farven sølv. Den er købt ved http://technik-profis.net/ i Tyskland, kvittering haves. Der er stadig 23 måneders garanti. Den er selvfølgelig i ny og fejlfri stand. Kan sendes i original kasse.Specielt for denne receiver er at den har preouts til alle kanaler, dvs at man kan koble en effektforstærker på, hvis man vil have mere power. Sådan en har jeg forresten også til salg. Se: Det kan nævnes at receiveren er tæt på at være identisk med Integra DTR40.4. Se evt. nedenstående diskussion, hvor der også er links til receiverens specifikationer: Den kan vist købes til ca. 5000,- herhjemme. Den står i Aalborg. Håber at få minimum 2500.- for den. Men vær velkommen at byde, man kunne jo være heldig at få den. Redigeret af Sejrsen - 09-August-2013 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 2000, så er vi da i gang.
hvorfor sælger du?
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Jeg kunne ikke undvære de 11 kanaler, så jeg har købt mig en Onkyo TX-NR3010.
Bud noteret. Jeg lader den i hvert fald løbe weekenden over :) Køb nu pris er 2500,- Redigeret af Sejrsen - 08-August-2013 kl. 19:56 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Hvor står den henne?
|
|
![]() |
|
Læs i min annonce. Jeg har rent faktisk gjort mig umage denne gang.
Jeg ville ikke give Steftholm chancen for at spørge: "Hong kong eller Herning?"
![]() Redigeret af Sejrsen - 09-August-2013 kl. 11:25 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() |
|
![]() |
|
Receiveren er solgt til en bruger her fra recordere til 2500,- pp
Men det er squ også billigt! Det er vist længe siden at jeg har solgt noget via recordere, mine sidste salg har være gennem dba eller hifi4all, men rart at se at det kan lade sig gøre her også (: |
|
![]() |
|
You snooze you loose. Lækkert med et hurtigt salg:)
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Overvejede den sku også. Er en rigtig godt pris..
|
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
Receiveren kan fås til 3000 på idealo.de hvis man skulle stå og mangle en :)
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
sig til hvis salget glipper. Kan afhente i aalborg
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |