recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Onkyo TX-NR717 1 måned gammel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Onkyo TX-NR717 1 måned gammel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Onkyo TX-NR717 1 måned gammel
    Sendt: 08-August-2013 kl. 11:58

Hej
Sælger min 1 måned gamle Onkyo TX-NR717 i farven sølv. Den er købt ved http://technik-profis.net/ i Tyskland, kvittering haves. Der er stadig 23 måneders garanti. Den er selvfølgelig i ny og fejlfri stand. Kan sendes i original kasse.
Specielt for denne receiver er at den har preouts til alle kanaler, dvs at man kan koble en effektforstærker på, hvis man vil have mere power. Sådan en har jeg forresten også til salg. Se:
Det kan nævnes at receiveren er tæt på at være identisk med Integra DTR40.4. Se evt. nedenstående diskussion, hvor der også er links til receiverens specifikationer:
Den kan vist købes til ca. 5000,- herhjemme.
Den står i Aalborg. Håber at få minimum 2500.- for den. Men vær velkommen at byde, man kunne jo være heldig at få den.

Redigeret af Sejrsen - 09-August-2013 kl. 13:19
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 19:44
byder 2000, så er vi da i gang.

hvorfor sælger du?
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 19:56
Jeg kunne ikke undvære de 11 kanaler, så jeg har købt mig en Onkyo TX-NR3010.

Bud noteret. Jeg lader den i hvert fald løbe weekenden over :)

Køb nu pris er 2500,-

Redigeret af Sejrsen - 08-August-2013 kl. 19:56
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 11:04
Hvor står den henne?
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 11:25
Læs i min annonce. Jeg har rent faktisk gjort mig umage denne gang.

Jeg ville ikke give Steftholm chancen for at spørge: "Hong kong eller Herning?" Smile

Redigeret af Sejrsen - 09-August-2013 kl. 11:25
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:

Læs i min annonce. Jeg har rent faktisk gjort mig umage denne gang.

Jeg ville ikke give Steftholm chancen for at spørge: "Hong kong eller Herning?" Smile
Hold fast - øjnene er trætte i dag, beklager LOL Jeg sad bare lige og regnede på total prisen, men den skal i hvert fald sendes hvis det er. Jeg tænker lige om den gamle Onkyo skal skydes af.
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:21
Receiveren er solgt til en bruger her fra recordere til 2500,- pp

Men det er squ også billigt!

Det er vist længe siden at jeg har solgt noget via recordere, mine sidste salg har være gennem dba eller hifi4all, men rart at se at det kan lade sig gøre her også (:
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:23
You snooze you loose. Lækkert med et hurtigt salg:)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 15:10
Overvejede den sku også. Er en rigtig godt pris..
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 16:26
Receiveren kan fås til 3000 på idealo.de hvis man skulle stå og mangle en :)
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 18:18
sig til hvis salget glipper. Kan afhente i aalborg
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu