recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT Onkyo TX-NR818 sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Onkyo TX-NR818 sort

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:17
Hvilken forhandler er det?
Kan regne ud, at når det er en LX85, så er den da ikke så gammel igen, og så skal forhandleren tage imod en reklamation på reklamationsretten.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 13:50

Har lige sendt en ny mail til dem

 
Jeg tror, at vi har misforstået hinanden
Audiobutikken.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varerne ifølge lovgivningen om fjernsalg.
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og bruge den, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.
Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen
.
Det er ikke fortrydelsesretten, jeg tænker på: Produktet er defekt, som jeg beskrev det i min første mail
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 14:14
Og forhandlerens svar
 
Som jeg har skrevet til dig tidligere, jeg garanterer ikke at det er en garantireparation !!
 

Du spørger mig hvorfor det skal være så besværligt, det er jo dig som har valgt at købe på denne måde, uden at sikre at det ikke er et defekt apparat som du har anskaffet dig.

Grunden til at jeg skriver ”garanti med forbehold” er som du selv tidligere har anført standen på apparatet, sidst jeg så det var det dækket af stearin og murstøv, men som tidligere skrevet afklarer vi gerne om det er en garantisag eller om apparatet er misligholdt, bare sendt det ind til os, er det besværligt ???

Men du må selv afholde fragtudgiften, reparationsudgiften tager vi stilling til når vi har vurderet apparatet.



Redigeret af jake51 - 14-Marts-2013 kl. 14:46
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 15:45
Jeg snakker heller ikke om fortrydelsesret, som jeg er udmærket klar over kun gælder i 14 dage. Jeg snakker om reklamationsret, som gælder i 24 måneder. Hvis du opdager et fejl på produktet inden for 24 måneder, så er forhandleren forpligtiget til at tage varen ind til reparation.

Men hvis du har købt den dækket i stearin og murstøv, så kan jeg godt se, der er problemer. Så har du nok heller ikke købt den som et nyt produkt, og sikkert ikke givet fuld pris for den.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 16:42

Arhh jeg gider ikke mere Ouch

Jeg har ikke kassen, og forhandler advarer mod at sende den i en anden kasse (jeg ville stå for fragt)
 
Og hvis forhandler ikke kan konstantere fejl, skal jeg betale arbejdsløn og andet
 
Men: Jeg kan ikke sende den forsvarligt, og forhandler vil ikke arrangere afhentning, da han ikke kan garantere at han kan genskabe defekten (det kunne de ikke i HFK Randers)
 
Det der med murstøv har han vist fra en anden sag, den er god nok med stearinen
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 21:25
Men...
Nu handler den tråd her jo da om Onkyo 818, så lad os holde os til det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 08:49
op
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2013 kl. 09:59
smider et bud på 4800kr , ved ikke om du er til at forhandle med Wink
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2013 kl. 07:29
Ikke solgt endnu
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2013 kl. 08:15
op
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu