|
SOLGT Onkyo TX-NR818 sort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken forhandler er det?
Kan regne ud, at når det er en LX85, så er den da ikke så gammel igen, og så skal forhandleren tage imod en reklamation på reklamationsretten. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
Har lige sendt en ny mail til dem Jeg tror, at vi har misforstået hinanden
Audiobutikken.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varerne ifølge lovgivningen om fjernsalg.
Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Du må gerne pakke varen ud og bruge den, så længe du kan returnere den i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er helt åbenbart at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt. Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Det er ikke fortrydelsesretten, jeg tænker på: Produktet er defekt, som jeg beskrev det i min første mail |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
Og forhandlerens svar
Som jeg har skrevet til dig tidligere, jeg garanterer ikke at det er en garantireparation !!
Du spørger mig hvorfor det skal være så besværligt, det er jo dig som har valgt at købe på denne måde, uden at sikre at det ikke er et defekt apparat som du har anskaffet dig.
Grunden til at jeg skriver ”garanti med forbehold” er som du selv tidligere har anført standen på apparatet, sidst jeg så det var det dækket af stearin og murstøv, men som tidligere skrevet afklarer vi gerne om det er en garantisag eller om apparatet er misligholdt, bare sendt det ind til os, er det besværligt ???
Men du må selv afholde fragtudgiften, reparationsudgiften tager vi stilling til når vi har vurderet apparatet. Redigeret af jake51 - 14-Marts-2013 kl. 14:46 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg snakker heller ikke om fortrydelsesret, som jeg er udmærket klar over kun gælder i 14 dage. Jeg snakker om reklamationsret, som gælder i 24 måneder. Hvis du opdager et fejl på produktet inden for 24 måneder, så er forhandleren forpligtiget til at tage varen ind til reparation.
Men hvis du har købt den dækket i stearin og murstøv, så kan jeg godt se, der er problemer. Så har du nok heller ikke købt den som et nyt produkt, og sikkert ikke givet fuld pris for den. |
|
![]() |
|
Arhh jeg gider ikke mere Jeg har ikke kassen, og forhandler advarer mod at sende den i en anden kasse (jeg ville stå for fragt)
Og hvis forhandler ikke kan konstantere fejl, skal jeg betale arbejdsløn og andet
Men: Jeg kan ikke sende den forsvarligt, og forhandler vil ikke arrangere afhentning, da han ikke kan garantere at han kan genskabe defekten (det kunne de ikke i HFK Randers)
Det der med murstøv har han vist fra en anden sag, den er god nok med stearinen
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Men...
Nu handler den tråd her jo da om Onkyo 818, så lad os holde os til det
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
op
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
smider et bud på 4800kr , ved ikke om du er til at forhandle med
![]() |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Ikke solgt endnu
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
op
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |