|
SOLGT: Onkyo TX-SR876 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
hellbanker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2011 Sted: Køge Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 19:26 |
Sælger min brugte Onkyo TX-SR876 THX Ultra2 receiver, da jeg skal opgradere for at kunne se 4K gennem min receiver.
I kan læse alle det tekniske her: http://www.uk.onkyo.com/en/products/tx-sr876-35109.html?tab=Details Min er sort og der følger fjernbetjening og Audyssey mikrofon,som er overraskende effektiv til indstilling af surround i dit rum, med. Jeg sender ikke, da den vejer små 24 kg og jeg har ikke papkassen længere. Men man kan komme og hente den. Den er sat op til at man kan lytte og se den. Købt i 2009 for 11.000 kr. har dog ikke kvittering længere. Kontakt mig endelig hvis I har spørgsmål Sælger den for 2.000 kr.
![]() Redigeret af hellbanker - 19-August-2014 kl. 20:56 |
|
![]() |
|
hellbanker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2011 Sted: Køge Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Virkelig ingen interesserede? ny pris
![]() |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Hvor i landet?
PS: Lækker receiver |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
Står i hans profil, Valby
![]() |
|
![]() |
|
Valby
![]() ![]() |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
ville gerne men er i Aalborg....
|
|
![]() |
|
av Aalborg er jo en kende væk...Hvis jeg skulle sende den så vil det jo nok koste en krig
![]() |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Mon ikke jeg skal prøve den? Jeg savner noget power i min.
|
|
![]() |
|
Du må meget gerne komme forbi og høre min spille :-) |
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Jamen, det vil jeg gerne. Hvordan vil i dag passe? Jeg skal se bold, så det skal ikke være meget senere end syv.
|
|
![]() |
|
Der kommer en i aften og kigger på den, så jeg kan evt. lige vende tilbage hvis han ikke er interesseret, hvordan lyder det? ![]() |
|
![]() |
|
Tjoe, det kan der jo ikke laves om på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |