|
Solgt: Onkyo UWF-1 (Wifi dongle) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2012 kl. 15:47 |
Jeg sælger min dongle da jeg har sat alle mine ting til med kabel nu.
Den er købt 03-10-2011 sammen med min Onkyo 809, så derfor følger kvittering ikke med, men skulle der blive noget med den, kan jeg jo kontaktes, og jeg finder ud af noget med av connection hvor den er købt. Havde tænkt mig 200pp. Den kan også afhentes i Odense eller Haarby.
Redigeret af Susperia - 07-September-2012 kl. 16:21 |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret i Donglen! :)
Sælger du også din 809 med, for så vil jeg være rigtig interesseret? :) Mvh Zirio
|
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
175 budt herfra. Ved ikke om Zirios kommentar tæller som et bud?
Redigeret af Hifi_andy - 06-September-2012 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
Zirio: Jeg sælger desværre ikke min 809 med, den er jeg stadig meget glad for
![]() Hifi_andy: Jeg venter lige og ser om Zirios var et bud, da han skrev først. ellers er den din. Og du har styr på hvilke modeller den passer til? Bare lige så vi er sikre på du kan bruge den.
|
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
Så melder jeg pas, desværre. Hvis du tænker på, at købe en 818, så skriver du bare til mig!
![]() |
|
![]() |
|
Hifi_andy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 123 |
Har en 515 så den skulle passe :) Hvor lang tid vil du lade annoncen køre?
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Byder 180,-
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Hej tunfisk.
Jeg har lavet en aftale med hifi andy. Men hvis han mod forventning skulle sprænge fra, så kontakter jeg dig lige. |
|
![]() |
|
Solgt til Hifi andy.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |