|
SOLGT: Optoma hd25e + 104" manuelt lærred |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
jacobborsting ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sælger helst samlet. Jeg tænker at jeg stopper auktionen søndag aften.
|
|
Panasonic v10 - popcorn A110
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
solgt?
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
Ja, jeg er den heldige køber, og er yderst tilfreds med sættet :)
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
hvad fik du for den så ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
tsk tsk tsk.....
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
? ? ?
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
JAPER!!! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
😮
|
|
![]() |
|
Pris
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Der vil jeg håbe sælger ikk oplyser, så kan det ikke siges kortere og uden forklaring, og den kommer heller ikke, den må i selv regne ud.
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Jeg forstår ikke det hemmelighedskræmmeri. Det kunne jo være en anden havde noget tilsvarende at sælge, og derfor kunne bruge tråden som inspiration.
Men nu var sælger jo ikke ligefrem god til at få svaret (på pm), så jeg tvivler på der sker mere i denne tråd.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det kræver en forklaring! Hvorfor HÅBER du at sælger ikke oplyser salgsprisen? Er du overhovedet klar over hvad du skriver? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |