|
Solgt: Panasonic projektor og Lissau Lærred |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
press_play ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lærredet er jeg bange for er for småt. Især hvis jeg vælger et 2.35:1 lærred, vil jeg gerne op i noget 118" som minimum tror jeg. Hvor tæt sad du på de 92" ?
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Jeg sidder ca. 4 m. jeg havde et 108" før. Hvis du gerne vil have bredformat så skal du naturligvis ikke købe mit lærred. Større er bedre på mange punkter, men kvaliteten af billedet stiger dog ved mindre størrelser. Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge 118" hvis du har plads til det, og når det er 21:9 |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
press_play ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 63 |
Vægmæssigt har jeg plads, men hvor langt skal projektoren stå for at kaste 120" op. W1070 kan kaste næsten 150 op på 4-5 meters afstand. w1070eren er meget lysstærk. Har du også spillet meget på din projektor ? Jeg kan virkelig ikke finde særlig meget på PT-AE5000. Jeg kan finde mere på pt-at5000e. Er det ikke den samme maskine ?
|
|
![]() |
|
Jeg tillod mig selv at zoome ind på dit billede af den, og den hedder pt at5000. Dem har styr på det forstod sikkert med det samme at det blot var en slåfejl, men for dem der mere noviceagtige udi projektorverdenen er det måske en god idé at korrigere det :O)
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
https://www.avforums.com/review/panasonic-pt-at5000-3d-lcd-projector-review.219
pt-at5000e er den samme, og den hedder 7000 i USA, hvis du ser det andet link jeg skrev. Og ja ingen problemer i at spille spil på projektoren. Redigeret af Emilos88 - 03-November-2015 kl. 15:39 |
|
|
|
![]() |
|
Tak det er rettet ![]() Den hedder AE i USA Redigeret af Emilos88 - 03-November-2015 kl. 15:40 |
|
|
|
![]() |
|
Sommerfeldt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-November-2015 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 2 |
Er dine sager solgt?
|
|
Sommerfeldt
|
|
![]() |
|
Ikke endnu ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Thompson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 16 |
Hejsa, lige et godt råd. Sælg for guds skyld ikke dit sæt til under 10.000kr. der er ca. 3500 timer tilbage på lampen, det svarer til 1 film om dagen i ca.4,5 år.( forudsat at du kører i eco ) Hvilket er rigeligt med den projector. Prøv evt. at sælge på andre hifisider i norden eller tyskland, der er man også mere villig til at give en fair pris. Håber du bruger rådet :-)
Redigeret af Thompson - 04-November-2015 kl. 09:49 |
|
![]() |
|
ImpulzE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 223 |
Jeg kunne godt være interesseret i sættet, men vil gerne se det i action først.
|
|
![]() |
|
Det vil naturligvis ikke være et problem. |
|
|
|
![]() |
|
Tak for rådet, Jeg ved at det er et godt sæt, men jeg ved også at priserne er presset, det skal jo også ses i forhold til hvad en ny AT6000 kan købes for. Så jeg forholder mig stadig retten til at sige nej tak, men stadig i mente, at jeg ikke regner med en kæmpe pris. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |