recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Panasonic projektor og Lissau Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Panasonic projektor og Lissau Lærred

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
press_play Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2015
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér press_play Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:18
Lærredet er jeg bange for er for småt. Især hvis jeg vælger et 2.35:1 lærred, vil jeg gerne op i noget 118" som minimum tror jeg. Hvor tæt sad du på de 92" ?
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af press_play press_play skrev:

Lærredet er jeg bange for er for småt. Især hvis jeg vælger et 2.35:1 lærred, vil jeg gerne op i noget 118" som minimum tror jeg. Hvor tæt sad du på de 92" ?

Jeg sidder ca. 4 m. jeg havde et 108" før.

Hvis du gerne vil have bredformat så skal du naturligvis ikke købe mit lærred.

Større er bedre på mange punkter, men kvaliteten af billedet stiger dog ved mindre størrelser.

Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge 118" hvis du har plads til det, og når det er 21:9
Get HIFI or die trying c",
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér press_play Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:33
Vægmæssigt har jeg plads, men hvor langt skal projektoren stå for at kaste 120" op. W1070 kan kaste næsten 150 op på 4-5 meters afstand. w1070eren er meget lysstærk. Har du også spillet meget på din projektor ? Jeg kan virkelig ikke finde særlig meget på PT-AE5000. Jeg kan finde mere på pt-at5000e. Er det ikke den samme maskine ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér press_play Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:36
Jeg tillod mig selv at zoome ind på dit billede af den, og den hedder pt at5000. Dem har styr på det forstod sikkert med det samme at det blot var en slåfejl, men for dem der mere noviceagtige udi projektorverdenen er det måske en god idé at korrigere det :O)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:38
https://www.avforums.com/review/panasonic-pt-at5000-3d-lcd-projector-review.219

pt-at5000e er den samme, og den hedder 7000 i USA, hvis du ser det andet link jeg skrev.

Og ja ingen problemer i at spille spil på projektoren.

Redigeret af Emilos88 - 03-November-2015 kl. 15:39
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af press_play press_play skrev:

Jeg tillod mig selv at zoome ind på dit billede af den, og den hedder pt at5000. Dem har styr på det forstod sikkert med det samme at det blot var en slåfejl, men for dem der mere noviceagtige udi projektorverdenen er det måske en god idé at korrigere det :O)

Tak det er rettet

Den hedder AE i USA

Redigeret af Emilos88 - 03-November-2015 kl. 15:40
Til top
Sommerfeldt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2015
Sted: Glostrup
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sommerfeldt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2015 kl. 23:05
Er dine sager solgt?
Sommerfeldt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af Sommerfeldt Sommerfeldt skrev:

Er dine sager solgt?

Ikke endnu
Til top
Thompson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2011
Sted: Randers
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thompson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 09:47
Hejsa, lige et godt råd. Sælg for guds skyld ikke dit sæt til under 10.000kr. der er ca. 3500 timer tilbage på lampen, det svarer til 1 film om dagen i ca.4,5 år.( forudsat at du kører i eco ) Hvilket er rigeligt med den projector. Prøv evt. at sælge på andre hifisider i norden eller tyskland, der er man også mere villig til at give en fair pris. Håber du bruger rådet :-)

Redigeret af Thompson - 04-November-2015 kl. 09:49
Til top
ImpulzE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-November-2009
Sted: Danmark
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ImpulzE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 14:40
Jeg kunne godt være interesseret i sættet, men vil gerne se det i action først.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af ImpulzE ImpulzE skrev:

Jeg kunne godt være interesseret i sættet, men vil gerne se det i action først.

Det vil naturligvis ikke være et problem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 14:55
Oprindeligt skrevet af Thompson Thompson skrev:

Hejsa, lige et godt råd. Sælg for guds skyld ikke dit sæt til under 10.000kr. der er ca. 3500 timer tilbage på lampen, det svarer til 1 film om dagen i ca.4,5 år.( forudsat at du kører i eco ) Hvilket er rigeligt med den projector. Prøv evt. at sælge på andre hifisider i norden eller tyskland, der er man også mere villig til at give en fair pris. Håber du bruger rådet :-)

Tak for rådet,

Jeg ved at det er et godt sæt, men jeg ved også at priserne er presset, det skal jo også ses i forhold til hvad en ny AT6000 kan købes for. Så jeg forholder mig stadig retten til at sige nej tak, men stadig i mente, at jeg ikke regner med en kæmpe pris.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu