|
Solgt: Panasonic projektor og Lissau Lærred |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
press_play ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke kommet nogle fristende bud på lærredet endnu ?
![]() |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Nej det er der ikke, nu rammer vi weekenden, så må vi se hvilken interesse der er.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hvis pladsen var der så sku jeg helt sikkert have det hele :-( desværre mener kæresten at en 48" er rigeligt. Må blive en anden gang. Held og lykke med salget af en fantastisk maskine :-)
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Slettet
Redigeret af Benu - 20-November-2015 kl. 21:00 |
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
Så jeg har nok sporet mig ind på en pris.
Jeg forventer 10.000kr. alt inkl. Lærred, Projektor, beslag samt HDMI kabel. Sættet bliver ikke sat til salg andre steder lige nu, men hvis det gør eller at sættet er solgt, skal jeg nok skrive her inde.
|
|
|
|
![]() |
|
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
2 år gammel tråd 10.000 kr
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127437 Jeg byder 6000 kr for det hele hvis det er..
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
Sommerfeldt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-November-2015 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 2 |
|
|
Sommerfeldt
|
|
![]() |
|
Så er det hele solgt, håber at den nye ejer bliver glad for sættet.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |