|
Solgt panasonic sa-xr59 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-April-2015 kl. 14:39 |
|
Har fået sådan en lille en i overskud, så jeg ville se om, jeg kunne få en lille klatskilling for denne. Den virker perfekt, og fremstår uden skrammer. Der er kvittering, brugsanvisning med mere med til den. Fordelen ved denne receiver er, at den er ret lav så den kan passe ind de fleste steder. Er fra den 28/1-08.
![]() ![]() ![]() Redigeret af Flemming Larsen - 03-Maj-2015 kl. 20:19 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mindstepris 50 kr. Afhentet i Taastrup.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
kan man få dig til at sende med post dk?
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
wiz@rd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
|
200+porto budt hvis du vil sende.
|
||
![]() |
||
|
Jeg foretrækker afhentning. Så det vil komme forest i køen.
Er der ikke andet, så må vi se på det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
Jeg afhenter den gerne for 150,-
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
175,- afhentet.
M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Mener du det? Du er fra Østjylland.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Bedste bud afhentet i morgen tidlig klokken 09.00 har vundet retten til den.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ellers ville jeg jo ikke skrive det. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Det er set før Henrik, at nogen laver sjov.
Men bud er noteret. Er der ikke nogen højere, klokken 09.00 i morgen, så er det din. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Pb sendt til Henrik.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |