recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT  Panasonic TX-P46G10e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT Panasonic TX-P46G10e

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:15
Jeg vil ikke give mere end 2k, men det haster nu heller ikke for mit vedkommende, så lad os da bare se om nogen vil byde over. Jeg tror bestemt det kan indbringe mere end det hvis den rigtige køber er der.
 - jeg har desværre ikke brug for dali setuppet.
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THMhome Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af HappyFrog HappyFrog skrev:


 - jeg har desværre ikke brug for dali setuppet.


Bare i orden, det var for at lufte muligheden for at lave en god pris på det hele, så slipper jeg nemlig også for at skulle have gang i mange handler Wink
M.V.H.

THMhome


Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
Kasper_M_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_M_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 18:07
Nogen ide om hvordan billedet er i forhold til PX80?
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THMhome Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 20:53
Det er netop blevet solgt......

Jeg har desværre aldrig set et PX80, men jeg kunne forestille mig at det er en del bedre. PX serien er jo ikke FullHD.
M.V.H.

THMhome


Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2013 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af THMhome THMhome skrev:

Det er netop blevet solgt......

Jeg har desværre aldrig set et PX80, men jeg kunne forestille mig at det er en del bedre. PX serien er jo ikke FullHD.
Jeg kan sammenligne en PX80 og en G20, og der synes der ikke at være en særlig stor forskel ( dog ikke side by side sammenligning ).
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu