recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: PC skærm Packard Bell 21,5 billigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: PC skærm Packard Bell 21,5 billigt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: PC skærm Packard Bell 21,5 billigt
    Sendt: 28-Februar-2013 kl. 10:09
Datterens PC er gået kaput, og så ville jeg se, om jeg ikke kunne komme af med hendes skærm. Det er en PBVISEO220DX Packard Bell 21,5. Yderlige data kender jeg ikke. Skærmen fejler intet, og er faktisk ikke brugt så meget igen. Der er kvittering fra Elgiganten, hvor den er købt den 03.09.2011.
Jeg havde regnet med 200kr afhentet i Taastrup.

Redigeret af flemming larsen - 28-Februar-2013 kl. 20:07
Mvh
Flemming Larsen
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 11:23
Hvis du har mulighed for at komme forbi med den i København NV vil jeg gerne aftage den. Betaler gerne for benzin og besværet. 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 13:11
Oprindeligt skrevet af opzouten opzouten skrev:

Hvis du har mulighed for at komme forbi med den i København NV vil jeg gerne aftage den. Betaler gerne for benzin og besværet. 
Hmm. Hvis der ikke er kommet en anden, inden kl. 15.00, så kan vi nok finde ud af noget. Hvilken pris havde du tænkt på leveret i NV?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 15:25
Hvad siger du til 300 kr?

Ellers så handler det bare om at jeg skal låne en bil, og det er svært at sige hvornår det lige kan blive, men formentlig i løbet af weekenden. 
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 15:27
300kr er fint nok. Hvornår vil du have den?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 20:08
Solgt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu