|
SOLGT: Pioneer 508XD Kuro |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2016 kl. 13:04 |
Hej Recordere
Sådan en ældre sag sælges. For kendere behøver den ingen
introduktion, men man kan dog læse en af mange positive anmeldelser
herunder: TV'et kommer med originalt vægophæng og selvfølgelig fjernbetjening. Befinder sig 3600, FrederikssundRedigeret af Nick_S - 18-December-2016 kl. 12:42 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan du ikke få noget for! Den er for gammel!
![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Sikke da noget vrøvl..... hvis jeg stod og manglede et tv ville jeg da gerne købe sådan et... for en plovmand eller deromkring
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er det jeg siger, den er kun en plovmand værd. Det er sgu da ingenting for et godt TV
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19842 |
Det er 9 år gammelt og på randen af at ikke virke længere. Derfor er en pris på noget der ligner 5-800 kroner ganske rimeligt. Jeg ved at der er nogen der forlanger priser de selv mener et tv er værd, men de kan være noget så alvorligt ude af trit med virkeligheden og derfor er deres tv til salg rigtigt længe. Men okay, det er også bedre at de står i en papkasse og taber yderligere i værdi.
Jeg købte et 5090H for 1400 kroner inklusiv underhøjttaler. Det er lige tanden bedre end et 508 og lige et år nyere. Mit råd: hold øje med den blå avis og se der, hvilke tv der bliver solgt til hvilke priser. Dem der står for længe er for dyre..... Klaus |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Jeg er fint bekendt med Tv markedet, så jeg forventer selvsagt ikke mirakler.
Lige nu står det bare i vejen efter jeg har opdateret, så det sælges bare til højeste bud. |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Har mit gamle 508 XD kalibreret i sommerhuset. Kalibreret af Otto.
Får stadig tårre i øjnene når jeg er deroppe, mener stadig på rå billedkvalitet det står bedre end mit nyere pana. ![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |