recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Pioneer 508XD Kuro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Pioneer 508XD Kuro

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Pioneer 508XD Kuro
    Sendt: 16-December-2016 kl. 13:04
Hej Recordere

Sådan en ældre sag sælges. For kendere behøver den ingen introduktion, men man kan dog læse en af mange positive anmeldelser herunder:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1189752987

TV'et kommer med originalt vægophæng og selvfølgelig fjernbetjening.

Befinder sig 3600, Frederikssund

Redigeret af Nick_S - 18-December-2016 kl. 12:42
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 18:27
Den kan du ikke få noget for! Den er for gammel!
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 21:20
Sikke da noget vrøvl..... hvis jeg stod og manglede et tv ville jeg da gerne købe sådan et... for en plovmand eller deromkring
Ning
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 21:27
Det er det jeg siger, den er kun en plovmand værd. Det er sgu da ingenting for et godt TV
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19842
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 22:00
Det er 9 år gammelt og på randen af at ikke virke længere. Derfor er en pris på noget der ligner 5-800 kroner ganske rimeligt. Jeg ved at der er nogen der forlanger priser de selv mener et tv er værd, men de kan være noget så alvorligt ude af trit med virkeligheden og derfor er deres tv til salg rigtigt længe. Men okay, det er også bedre at de står i en papkasse og taber yderligere i værdi.

Jeg købte et 5090H for 1400 kroner inklusiv underhøjttaler. Det er lige tanden bedre end et 508 og lige et år nyere.

Mit råd: hold øje med den blå avis og se der, hvilke tv der bliver solgt til hvilke priser. Dem der står for længe er for dyre.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 22:40
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2008
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2016 kl. 22:42
Jeg er fint bekendt med Tv markedet, så jeg forventer selvsagt ikke mirakler.
Lige nu står det bare i vejen efter jeg har opdateret, så det sælges bare til højeste bud.
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 10:17
Har mit gamle 508 XD kalibreret i sommerhuset. Kalibreret af Otto.

Får stadig tårre i øjnene når jeg er deroppe, mener stadig på rå billedkvalitet det står bedre end mit nyere pana.
SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu