|
SOLGT: Pioneer LX-5090H |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2012 kl. 12:12 |
Hej
Jeg står for at skal flytte ud til svigerfamilien de næste 8 mdr. ifbm. byg af nyt hus. Så syntes jeg det ville være synd hvis mit tv bare skal stå til opbevaring så længe. Derfor påtænker jeg at sælge det hvis prisen er ok - så bare byd...
Fjernbetjening er ikke blevet brugt (pga. Lintronic) så den er som ny, derudover følger der beslag med (hvis man vil have det). Alt står som nyt. Tv'et er købt for 3 år siden på flatscreencenter.se. Billeder fremsendes naturligvis hvis det ønskes.
Redigeret af JFalkenberg - 02-December-2012 kl. 20:04 |
|
|
|
![]() |
|
JFalkenberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2007 Sted: Herning Status: Offline Point: 289 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op
|
|
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Du mangler lige et H i overskriften. :) Held og lykke med salget.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Pio 9th gen findes i version uden og med H i modelnavn..
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Ja, det er jeg klar over, men da det er et 5090H, der står i signaturen, gik jeg ud fra det var den model.
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
Det er rigtigt, og det er rettet :-) Og tv'et er solgt :-)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |