recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Pioneer LX-5090H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Pioneer LX-5090H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JFalkenberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-December-2007
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 289
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JFalkenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Pioneer LX-5090H
    Sendt: 27-November-2012 kl. 12:12
Hej

Jeg står for at skal flytte ud til svigerfamilien de næste 8 mdr. ifbm. byg af nyt hus. Så syntes jeg det ville være synd hvis mit tv bare skal stå til opbevaring så længe. Derfor påtænker jeg at sælge det hvis prisen er ok - så bare byd...

Fjernbetjening er ikke blevet brugt (pga. Lintronic) så den er som ny, derudover følger der beslag med (hvis man vil have det). Alt står som nyt. Tv'et er købt for 3 år siden på flatscreencenter.se. Billeder fremsendes naturligvis hvis det ønskes.

Redigeret af JFalkenberg - 02-December-2012 kl. 20:04

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JFalkenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2012 kl. 21:28
op

Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2012 kl. 17:33
Du mangler lige et H i overskriften. :) Held og lykke med salget.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 01:05
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Du mangler lige et H i overskriften. :) Held og lykke med salget.

Pio 9th gen findes i version uden og med H i modelnavn..
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2012 kl. 14:40
Ja, det er jeg klar over, men da det er et 5090H, der står i signaturen, gik jeg ud fra det var den model.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JFalkenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 20:04
Det er rigtigt, og det er rettet :-) Og tv'et er solgt :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu