|
SOLGT: Procella P18 sub - evt realistisk bud |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2015 kl. 23:38 |
|
Hej alle
jeg vil prøve at sælge en af mine subs. Det er en Procella P18 med 2 stk 18" drivere. Det er den største subwoofer som procella laver. Det skal siges at jeg er yderst tilfreds med subben, men jeg synes den er for stor rent fysisk. Jeg skal have den til at stå under mit lærred og det kommer simpelthen for højt op pga subwooferen. Desuden får jer ikke udnyttet dens potentiale. Så mindre kan gøre det. Se mere info her: To billeder ![]() ![]() Det hvide oven på subwooferen er bare støv. Jeg har original emballage + købskvittering på subwooferen. Pris 30000,- Befinder sig i Aalborg og kan høres inden køb. Vejer 100 kg Sejrsen
Redigeret af Sejrsen - 05-Maj-2016 kl. 15:59 |
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ser spændende ud.
Sender PB |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
med eller uden Amp?
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
|
Det er modellen med indbygget forstærker.
|
||
![]() |
||
JLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
|
Kunne man ikke bare ligge den ned på "ryggen", hvis den er for høj?
|
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
|
||
![]() |
||
JLynge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 50 |
|
Schhh Jakob...
![]() |
||
![]() |
||
|
Ny pris
29000,- Kan naturligvis høres. |
||
![]() |
||
|
Ny pris 28000,-
|
||
![]() |
||
|
Op mæ sæ
|
||
![]() |
||
|
Op
|
||
![]() |
||
|
Op igen
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |