|
Solgt: Quad Core Mini PC MK802 IV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juni-2015 kl. 16:31 |
SOLGT Quad Core Mini PC MK802 IV Jeg har en android stick som jeg ikke længere bruger. Desværre har jeg mistet det øverste stykke plastik på den, så man kan se ned til elektronik’en. Den virker helt som den skal. Highlight: *2D/3D GPU,GPU Mali-400 MP4 @ 533MHz *GPU offers 3D graphic with OpenGL ES2.0 and OpenVG 1.1 *Use 2GB RAM, 8GB high capacity memory
Mere information og billeder kan findes her: http://www.rikomagic.com/en/product/showpro_id_39_pid_19.html
Pris: 200 kr. plus porto Redigeret af Elmstrom - 09-Juni-2015 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder 200,- INKL fragt (brev) Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Har du prøvet TV2 Play med den??
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Jeg har ikke prøvet andet end spotify med den.
Gigabyte jeg har sendt dig en PM |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |